Nechcel som jej to povedať. Tak strašne som nechcel ale musel som. Keď odo mňa odišla s slzami v očiach nemohol som to vydržať a tak som radšej rozpestrel krídla a vzlietol do vzduchu.
Bol to úžasný pocit. Neopísateľný. Cítil som sa ako fénix keď lieta. Tak slobodne. Ruky som rozpestrel a lietal ďalej. Naozaj úžasný pocit.
Neviem koľko času ubehlo keď som konečne pristál viem iba to, že som sa zázrakom dostal do izby.
Salome:
Keď mi to povedal niečo sa vo mne zlomilo. Bol to hnusný pocit. Ako mohol? A hlavne prečo? Ja tomu nechápem Po tom čo mi to povedal som išla do telocvične a nie do izby . Bolo mi jedno, že je asi polnoc. Potrebovala som zo seba vybiť zlosť.
Neviem koľko času prešlo keď sem prišiel aj Mikael. ,,Čo ty tu robíš?" ,,Mikael, ja tu nerobím nič len si vybíjam zlosť a frustráciu." ,,Povieš mi čo sa stalo?" ,,Prečo by som mala?" ,,Takže sa stalo niečo veľké keď si taká naštvaná?" ,,Prepáč ja len... ja ti to nemôžem povedať." Nemôžem ti povedať, že Lucifer je môj otec a, že Zeche je idiot. ,,Tak ja ťa tu asi nechám. Prídeš ráno na raňajky?" ,,Možno." A tak radšej odišiel.
💙🗡💙
Ráno som sa našla na zemi v telocvični. To bola dlhá noc. Radšej pôjdem do izby. Cestou som našťastie nikoho nestretla. Som si vedomá toho, že by somnemala ísť na hodiny lebo ak ma niekto naštve tak sa asi neovládnem ale znalosti potrebujem. Z izby som išla do kúpelne ktorú som mala spolu so Zeche... nie na to meno ani nepomyslím. Sprcha bola naozaj osviežujúca. Premýšľala so prečo asi zranil toho vlkolaka. Možno ho napadol? Blbosť inak by sa pri mne nechoval tak ako sa choval. Možno to bolo omylom lebo si myslel, že ho ide napadnúť a potom zaútočil. A prečo ho vôbec obraňujem? Povzdychla som si sama nad sebou a vypla sprchu. zachumlala sa do uteráku a doslova vybehla z kúpelne. To sa mi stalo aj osudným.
Drgla som do Zecheho a skoro spadla ale zachitil ma. ,,Ďakujem a už ma môžeš pustiť." odsekla som mu. ,,Čo si taká toxická?" ,,Ja nie som toxická len som na teba naštvaná." ,,To sa na mňa ešte stále hneváš kvôli tomu vlkolakovi?" ,,Čo myslíš?" a rozmachla som sa rukami ale neuvedomila si, že mám na sebe iba uterák. No a ten spadol na zem. ,,Wou"
Nechala som všetko tak a utiekla do izby. ,,Sakra."
Obliekla som si nie ako väčšina biele veci ale čierne. Išla som na raňajky a pri našom stole boli už všetci. Ako tam Zeche mohol prísť skôr než ja? Fajn neriešim.
Hneď ako si ma všimli Sitael na mňa zapískal. Prečo mám taký čudný pocit, žeim to Zeche vykecal? ,,Lebo aj vykecal." ,,Čo?" ,,Viem čítať myšlienky." ,,Ou." Takže si musím dávať pozor na čo myslím? ,,To zase nie ale sem tam to neovládnem." ,,Okej." ,,Fajn vy dvaja teraz k téme, vážne si zo seba zhodila uterák naschvál?" ,,A to vám kto povedal." a všetky prsty ukázali na Zecheho. ,,Tebe zrejme nestačil ten minulý incident a chceš už vyvolať ďalší, wau." ,,Nie ale to nie je tak ako to vyzerá ja... ja som iba... hhh fajn. Bola tu Lina a chcel som aby žiarlila no á tak mi napadlo, že to poviem keď bola blízko." ,,Ty si sa zbláznil? Nestačilo, že ma predtým napadla ale ešte si jej toto povedal. Tak to ti ďakujem." ,,Kedy ťa napadla?" spýtal sa Harachel. ,,Keď som išla od riaditeľky na dejepis. Poslala na mňa svoj ľad keď som ju vyprovokovala. Hovorila, že ja sa nemám zhovárať s Zechem a vôbec sa na neho nemám pozerať. Ja som si to nenechala vyprovokovala ju, poslala na mňa svoj ľadový šíp a ja som sa bránila svojou ľadovou stenou.
,,Takže si cnosť?" spýtal sa Mikael. ,,Nie mám schopnosť prevziať si každú schopnosť ktorú uvidím na vlastné oči. A vy?" ,,Moju už vieš a som Mocnosť" ozval sa Mikael. ,,Svetlo alebo ohýbanie lúčov a Serafín." Sitael. ,,Vidím budúcnosť a som Trón." Harachel. ,,Ja mám väčšiu odolnosť a som Archaniel." ,,A čo si vlastne ty?" spýtali sa všetci naraz okrem Zecheho. A bolo na čase sa rozhodnúť. Ako raz niekto povedal ,,Byť či nebyť" ja čelím rovnakej otázke ,,Povedať či nepovedať". ,,Ja som síce padlá ale som Archaniel." ,,Nie je to až také nemožné. Kto bol tvoj otec?" ,,Lucifer."
Pre dnešok koniec. Viem krátka časť ale ak sa veľmi nudíte skúste pozrieť na moju druhú knižku. Za chvíľku (čiže o hodinu) víde druhá časť.
Majte sa.
YOU ARE READING
Angel or Devil? DOKONČENĚ
FantasySal začína chodiť do školy pre Anielov a Démonou s názvom: High school for Angel and Devil. Ako to už zvičajne býva nepokazý sa len príchod do školy ale aj problémy doma. Ale ani jedno z toho nie je hlavný problém Sal. Hlavním problémom je už celé t...