VIII. Pravda

236 17 0
                                    

,,Dag čo ty tu robíš?" ,,To už ani nemôžem prísť pozdraviť svoju kamarátku?" ,,Jasné, že môžeš len ma to prekvapilo." ,,Pravda nie som tu len tak, chcem sa s tebou porozprávať." ,,Ohľadom čoho?" ,,Vieš príde mi divné, že si démon rozumie s anjelom a rozmýšľal som, že zájdem za riaditeľkou ale chcel som ti dať šancu." ,,Teraz ma dobre počúvaj nemala by som ti to hovoriť ale ja... ja som..." a vtedy niekto zaklopal na dvere. ,,Rýchlo schovaj sa pod posteľ." a ja som išla otvoriť dvere. ,,Zeche čo ty tu robíš?" a znelo to úplne rovnako ako keď som hovorila k Dagovi.

,,Ehh... ja som sa ti prišiel ospravedlniť a vysvetliť ti to." ,,Nič mi nemusíš..." ,,Ale musím. Správala si sa ku mne tak milo a ja som ťa nazval mrchou. To je..." ,,To je v pohode." ,,Nie, nie je. Ja... ja mám problém prejavovať svoje pocity. Je to úplne ako keby som nevedel, že ty nie si zlá a vtedy sa ma zmocní moje druhé ja. A to je..." ,,Zeche ja... to je... neviem ako to mám povedať. Doteraz som mala iba Jaza a on nič takéto nemal, nie žeby si ty... ah." ,,Chápem no ale zmeňme tému. Ako si dopadla na skúškach?"

A teraz to prišlo. On sa mi priznal čo zažíva a ja. Ja nemôžem bolo tam stále to, čo ak. Ale rozhodla som sa. Myšlienky sa stratili a ja som mu to povedala. Odhalila som mu pravdu ktorú som nemala odhaliť nikomu a hlavne nie jemu. Ale stalo sa a ja som mu odhalila pravdu. ,,Ja som Luciferova dcéra." chcela som aby mi niečo povedal, naznačil, odišiel. Ale on tam len tak sedel. Pozeral na mňa akoby som bola niečo cenné, niečo čo treba chrániť. Akoby našiel kus seba. A doslova som cítila to napätie medzi nami. A tak sme tam len sedeli pozerajúc si navzájom do očí.

Neviem koľko času prešlo ale ako prvý sa spamätal Dag. drgol do mňa rukou nech niečo robím. A tak som aj urobila. ,,Asi by si mal ísť." Uznal to za pravdu a odišiel. hneď ako Zeche odišiel Dag vyliezol spod postele a vrhol na mňa pohľad pochopenia. A tiež odišiel.

A potom som ešte mala ísť na hodinu nadprirodzených bytostí. Chcela som sa na to vykašľať ale potom mi došlo, že by sme mali brať démonov. A to si nenechám ujsť. A keď som zistila, že za chvíľku zvoní musela som utekať aby som to stihla. Z Zechom som sa našťastie nestretla. a prišla som presne na zvonenie.

,,Dobre sadnite si. Dnešná téma budú démoni. Určite viete, že sa rozdeľujú na niekoľko kategorií konkrétne do 3. Prvá základný to sú tí ktorý chodia na našu školu a nemajú dobre rozvinuté schopnosti. Potom sú znalý tí ktorý už svoje schopnosti ovládajú. A potom ešte vzácny druh miešanca démona s anjelom. Zatiaľ bol iba jeden prípad a to konkrétne u Lucifera.

To by bolo všetko ale keďže tu zajtra nebudem preberieme si ešte Vlkolakov. Určite každý vie kto je to vlkolak ale ja som už povinná vám povedať druhy. 1. klasický je človek a vlk. Z človeka sa dokáže meniť na vlka a z vlka na človeka. 2. lupus obyčajný vlk len trochu väčší. a 3. ľudský to znamená, že je človek ale niekde úplne inde behá ako vlk a vie sa ovládať aj ako človek aj ako vlk zároveň. tak to by bolo pre dnešok všetko a zajtra si to užite.

Potom som ešte išla na večeru kde ale nikto nebol lebo nás učiteľka pustila skôr. Rýchlo som sa najedla a išla som spať som sa ešte raz prečítala to, že som Luciferova dcéra. Ale zaujímalo by ma prečo alebo skôr koho bola tá krv. No radšej som išla spať. A na ten divný sen nezabudnem. Alebo to nebol sen?

Bolo slnečné poludnie a ja som zistila, že sa pozerám na môjho otca. V novinách som zahliadla, že dnes by mal ukradnúť ten Xennor? asi. Videla som ako sa len tak nerušene prechádzal ale potom k nemu pristúpila žena. Bola to čarodejnica to som hneď zistila podľa jej vlasov. Modré. Nepočula som o čom sa rozprávali ale keď mu to čarodejnica povedala zhrozil sa. Hneď utekal do budovy kde bol Xennor aby ho ukradol.

Zobudila som sa a vedela, že sa prejavila moja anjelská schopnosť. Ale čo mu také povedala, že riskoval seba, mamu a mňa? A ja to zistím. Viem, že on za to nemôže. A ja ho očistím.

Dúfam, že vám to stačí lebo dlhšiu kapitolu by som nezvládla. No a teraz idem spať lebo som všetku svoju energiu minula na túto a predošlú kapitolu ale jedno vám prezradím ďalšia kapitola bude s pohľadu Zecheho. A bude trošku smutnejšia.



Angel or Devil? DOKONČENĚWhere stories live. Discover now