XXV. Nezmyselný plán

154 9 2
                                    

Ramon:

,,No dobré ráno Šípková Rúženka." Vzdychol som si a to poriadne. ,,Čo?" ,,Ale čo? Tak ty prepieš celú noc bezo mňa, užívaš si, dôjdeš domov celý spitý a ja sa o teba mám postarať." Zavrčal som. Na toto fakt nemám náladu. Zo včerajška si na nič poriadne nepamätám. A sakramentsky ma bolí hlava.

,,Mohol by si zmlknúť? Na toto nemám nervy a aby bolo jasné, ja si môžem robiť čo chcem, kedy chcem a s kým chcem." ,,Hej brzdi ja mám iné starosti. Daj sa dokopy a poď do školy. Už si toho naspal dosť." ,,Koľko je hodín?" ,,Dvanásť. Máš ešte tak hodinku čas." Vyšiel z izby a zatvoril za sebou dvere. Hodil som do dverí vankúš. Blbý Jay. Ale má pravdu. Mal by som sa dať dokopy.

💙🗡💙

Došiel som k Jayovi. Dal si tú námahu aby mi urobil praženicu a pomarančový džús. Hneď ako som sa najedol už ale začal vyzvedať.

,,Tak a teraz to vyklop." ,,Čo by som mal vyklopiť?" Pozrel na mňa pohľadom ktorý hovoril robíš si zo mňa srandu? ,,Fajn vyhral si." Povzdychol som si a začal.

,,To dievča s ktorým sa bil Cole. Povedzme, že som sa s ňou tak trošku skamarátil. Chodili sme spolu na ten útes. Tak trochu som sa no... ehh... ako by som to...." ,,Zaľúbil si sa do nej?" ,,Presne. No a potom sa dala dokopy s princiatkom. Tak trochu to prehnal s alkoholom a porušil našu prísahu. Ale je mi to jedno. Cole ju porušil už miliónkrát. A ani na to nemal taký dôvod ako ja." ,,Tak to máš pravdu. A dal si jej najavo, že ju chceš? Alebo si iba mlčal a čakal ako stále." ,,Ty ma niekedy tak štveš." ,,Ja viem, tak odpovedaj na otázku." ,,No možno som jej to trochu naznačil." ,,Ty si stratený prípad." ,,Ha ha si veľmi vtipný." ,,Ja viem." a zazubil sa. ,,Čo ak by si jej to povedal." ,,Vyznal jej city?" ,,No niečo v tom zmysle." ,,A ako by to pomohlo? Kvôli mne by sa predsa nerozišla s jej láskou." ,,Hej ja som ti predsa nepovedal celý môj plán." ,,Aký pre boha plán?" ,,Tak počúvaj.

Rowan by sa mohol zneviditeľniť a omráčiť Zecheho. Odtiahol by ho niekam kde by ho nikto nenašiel. Ty by si prišiel za Sal a povedal jej čo k nej cítiš. Určite bude namietať, a tak sa jej spýtaš či jej stojí za to ostavať s niekým kto ju podvádza a ak ti neverí nech ide za tebou. Ja vytvorím ilúziu ako sa naše princiatko bozkáva s niekým iným a ona utečie. No veď uvidíš. Potom dá Cole falošné spomienky do jeho hlavy takže bude vedieť čo sa stalo. Predpokladám, že naša princeznička bude úplne zničená ale daj jej čas a buď pri tom s ňou a uvidíš, že sa to nakoniec bude dať. A ta dá ty máš svoju lásku a ona sa o tomto nikdy nedozvie." ,,Má to jednu chybu." ,,Akú pre boha. Veď moje plány sú výborné." ,,Ja s tým nesúhlasím." ,,To nemyslíš vážne." ,,Ale áno myslím." Postavil som sa na odchod. ,,Aspoň si to premysli. Sľúb mi, že o tom porozmýšľaš." ,,Nič viac, nič menej.

A ja idem. Chcem si užiť sneh. A nezabudni o dva týždne sú Vianoce." Zasmial sa a pokrútil nado mnou hlavou. Keď prišlo na Vianoce, sneh a všetko okolo toho bol som ako z iného sveta. Milujem tento čas. A užijem si ho naplno. Žiadny Zachariáš mi to neskazí. Teda to som si iba myslel. Až do dneška.

Ja viem, že to je ešte kratšia kapitola ako minule ale dneska víde ešte jedna takže sa máte na čo tešiť. Ak máte neaké nápady ako by to mohlo skončiť tak píšte. Ja si to veľmi rada prečítam. Ďalšia kapitola bude teda do desiatej.

Zatiaľ sa majte.

Angel or Devil? DOKONČENĚWhere stories live. Discover now