00

294 37 25
                                    







Éktelen, fülsüketítő sziréna hangjai szelték ketté a terem erős basszustól vibráló zenéjét; halálra rémítve a bent táncoló, enyhén ittas állapotban tengődő fiatalokat.

Sebesen - nem foglalkozva a középiskolásokkal - vonultak végig a rendőrök a gimnázium folyosóin, ahogy az uszoda hűvös, kékes színben pompázó falai közé siettek.

Ignorálva minden összezavarodott tekintetet, szapora léptekkel haladtak a medencékkel tarkított helyiség felé - reménykedve abban, hogy a telefonban elhangzott kijelentések tévesek, s valójában meg sem történtek.

Lehunyt szemekkel fújta ki a bent tartott levegőt Dr. Kang, ahogy kollégáinak bizonytalanul bólintva jelezte, igaz volt a keserű bejelentés; Seo Changbin életét vesztette az éjszaka.

Mindenki az épületrész felé sietett - hiába próbálták megakadályozni szalagokkal az illetékesek az átjárás lehetőségeit; a közel ötszáz gyereknek nem jelentett nagy erőfeszítést az alig ragadó papírdarabok leszakítása.

Keservesen sírva, öntudatlanul nyöszörögve, zaklatottan omlott legjobb barátjának karjaiba Han Jisung, miközben homályos szemekkel figyelte Yang Jeongin meghökkent, puha takaróval befedett, reszkető valóját.

A rendőrnő óvatosan, tapintatosan tette fel kérdéseit a kicsiny fiúnak - aki majd' tíz perce riasztotta őket a helyszínre -, de az csak hebegve-habogva próbált nem elájulni a medence fehér márvánnyal borított pereme mellett elhelyezkedő pad oldalán.

Patakokban folyó könnyekkel figyelte Changbin élettelen, halottas zsákban fekvő testét; megrázva vállait, megemberelve magát kezdte el mesélni az előtte lejátszódó jelenet részleteit.

Lassan taglalva, akadozva ejtette ki a súlyos mondatokat ajkán, melyet az asszony azon nyomban feljegyzett; ledokumentált fekete, bőrdísszel tarkított noteszébe.

Nem tudta figyelmen kívül hagyni, hogy a kicsi milyen feldúlt és mennyire remeg - csontos ujjai majd kiszakadtak helyükről, fogai folyamatosan összekoccantak a libabőrrel járó hidegtől; látszott rajta, milyen borzalmasan kezeli a hirtelen jött stressz helyzeteket.

Így csak a sötetbarna tincseket simítva csitítgatta a gyenge tinédzsert, míg kollégái szakadatlan próbálták távol tartani a felbőszült gyereksereget a tett színterétől - kint tartani a tombolókat; a felbőszült testvérrel az élen.

Már majdnem befejeződött az azonnali kikérdezés is, mikor hirtelen, egy szempillantás alatt lett dermedt, jeges csend a tanulók körében; döbbent tekintetek követték az öltözőből nyíló fekete, hangosan nyikorgó ajtó sziluettjét.

Mint nyomatékosításnak szánt, mindent lezáró utolsó mondat csörtetett be Lee Felix az üveglappal borított, sötét fényben úszó szárnyba - fakó, csillogó szemekkel tért magához; nem foglalkozva a vörös folyadékban pompázó végtagokkal s textíliákkal; melyek az ő testét ékesítették.



———————————————————————



1. VÁLASZTÁS - mindenkihez szóló kérdés

határidő: 20190825

ANGOL
  
KOREAI



———————————————————————



hello, guys
meg is jöttem a bevezető, alaphangulatot adó résszel, haha
nem derül ki belőle sok, de remélem felborzolta a kedélyeket.
csak ügyesen a válaszadással - jól gondoljátok meg mit jelöltök opciónak (;
(ha valaki nem rendelkezik taggal, csak szimpla olvasó, az ilyen mindenkis kérdéseknél ő is szavazhat. és meg is kérem, hogy tegye meg, hisz így fog haladni a sztori)
puszillak titeket!

titkok a koporsóban | skz - afWhere stories live. Discover now