Sziasztok!
Rettenetesen furcsa megírni egy újabb ilyet, hiába fejeztem már be vagy tíz történetemet. Nagyon a szívemhez nőtt a sztori, hiába nem látszott az utóbbi hónapokban az írásomon. Az elejétől fogva megvoltak a fejemben a legnagyobb események, hisz ahogy az elején lehetett olvasni, ezt a könyvet egy sorozat ihlette, de a cselekményeket mind ti döntöttétek el.
Időközben sok változtatás történt, hiszen amiket alapból gondoltam, már akkor megdőltek, amikor nekiálltam írni az adott részt, de néhány tényt leírok, hogy mi alakulhatott volna másképp, ha nem így szavaztok vagy én nem úgy viszem tovább a szálakat, ahogy:
1. Sokat törtem a fejemet rajta, hogy ki legyen a gyilkos, de két oka van, hogy Hyunjint választottam: az első, hogy a nővéremnek egy papírra ráírtam Chan, Seungmin, Woojin és Hyunjin neveit, hogy válasszon, és mivel nem tudta, kik ők, Hyura esett a választása lol. A másik, hogy elég kevés szerepe volt alapból is, lowkey személyiség volt, eléggé mellékszálon futott a története. Ezért döntöttem úgy, kell neki adnom egy nagyobb szerepet is. Nem mellesleg pedig nem sokan gondoltak rá. (De olyan négy résszel ezelőttig Chan és Seungmin is játszott.)
2. Az összes kihallgatásban voltak elrejtve utalások, hogy mi lesz a gyilkos fegyver, ki küld üzenetet Changbinnak, kinek milyen kapcsolata van a másikkal. Fontos részei voltak ezek a kis közjátékok is a történetnek, hisz rengeteg mindent meg lehetett belőlük tudni.
3. Az elején nem tudtam, hogy ki jön össze Woojinnal és Jeonginnal. A poliamor szál a sorozatban is jelen volt, csak teljesen máshogy, hisz ott kihasználták egymást a szereplők, itt viszont szerelmesek voltak a srácok, de a vicc az egészben az, hogy volt egy olyan alternatíva, ahol Felix lesz a harmadik fél.
4. Semmiképp sem akartam Felixet vagy Minhót gyilkossá tenni. Túlságosan szerették ahhoz Changbint, hogy bántsák.
5. Direkt hagytam a történetnek valamilyen szinten függő véget, hisz véleményem szerint mindenkinek a reakcióját macerás lett volna leírni, nem tudtam volna jól ábrázolni, és mint az utolsó kihallgatásban láthatjuk, elkapták a tetteseket, Felix és Minho pedig élik az életüket.
Kíváncsi vagyok, mit gondoltatok a dologról, mit változtattatok volna rajta esetleg, mi lenne az, amit kihagytatok volna, stb. Kérdéseket szívesen fogadok kommentbe vagy bárhova, ahol fel szeretnétek tenni őket.
Véleményt nagyon kérnék, hahaKöszönöm mindenkinek, aki támogatott, aki segített az írásban - vagyis a szavazásban. Minden egyes komment, csillag vagy olvasás sokat jelentett számomra. Örülök, hogy most is sok baráttal és új olvasóval gazdagodtam.
Egy kis önpromó, ha már befejeztem, hisz aki szeretne, még sok dolgot tud tőlem olvasni,
van egy most futó binsung, minsung és oneshot könyvem is.Köszönöm még egyszer, hogy itt voltatok, szeretlek titeket!
[remélem „találkozunk" még lol]
20190820 - 20200407
YOU ARE READING
titkok a koporsóban | skz - af
FanfictionAPPLY FANFICTION changlix & minbin kilenc fiú, nyolc gyanúsított - egy holttest. és a millió dolláros kérdés: ki volt a tettes? Best rankings: #1 - minbin Kezdete: 20190820 Vége: 20200407 ©halvajáró