———————————————————————7. kérdés eredménye: SEUNGMIN
———————————————————————
Minho unottan, cigarettájának füstjét kifújva túrta fel szobáját valami unaloműző után kutatva, miközben próbált nem beleőrülni a folytonos semmittevésbe.
Aznap is állásinterjúk miatt járta be az egész várost - s szokás szerint sehol sem látták szívesen; ám szabadulása utáni tapasztalatai miatt nem is számított másra, így nem is vette magára annyira a dolgot; megszokta, hogy rendre csalódik az emberekben.
Éppen ezért döntött úgy, hogy nem fog belefulladni a nagy semmittevésbe és önsajnálatba; úgy döntött rendet rak a katasztrofálisan kinéző lakásban, mielőtt
még hazajönne édesanyja a munkából; meg akarta lépni az asszonyt, ha már éjt-nappallá téve dolgozott miatta - és tartozásaik miatt.Szegényes takarítószereit elővéve, jó hangulatban kezdte puccba vágni a helyet és zenét hallgatva, táncolva, énekelve töltötte idejét.
Órákon keresztül tisztogatott, s már az utolsó simításokat végezte öccse szobájában, mikor Lix asztali gépének takarításánál kezébe kerültek a kukából kikukucskáló vázlatok, melyeken Minho adatai álltak nagy kesze-kuszaságban.
Mosolyogva, gyermeki boldogsággal olvasta a fiúról szóló sorokat, s szinte elolvadt a testvére által alkotott mondatok kavalkádjától. De ahogy egyre mélyebbre ásta magát - amikor az édesapjának piszkos, erősen áthúzott ügyeihez jutott -, kikerekedett szemekkel fogta fel a mondatok jelentőségét, majd zsebére rakva a szöveget libbent be saját kuckójába, s rendre kezdtek kattogni fogaskerekei.
Fogalma sem volt, hogy lehet ilyen rossz és furcsa kapcsolata a barnának a családjával, de még így - látatlanban - is az ő pártján állt, s ahogy nem éppen rózsásan jellemzett testvérére, szüleire gondolt, mérhetetlen düh járta át minden porcikáját.
Ám nem volt ideje sokáig lubickolni elméjének tengerében, mivel édesanyja abban a pillanatban toppant be a küszöbön.
Szeretetteljes csókot adott az asszony arcára, aki mosolyogva és fáradtan csillogó szemekkel figyelte a fiatalt, aki aranyosan vigyorogva érdeklődött napjáról, s szinte szíveket küldtek szemei, ahogy a nő csak mondta és mondta.
- Nem is említette Felix, hogy ilyen gazdag kis haverjai lettek ezalatt a néhány hét alatt.Te is láttad azt a kis barnát a képeken? Meg azt a cuki párost Channal? Imádnivalóak - jelentette ki a hölgy, miközben bepakokta a munkából hozott ételeket a hűtőbe.
- Képeken? - húzta feljebb szemöldökét Minho - Milyen képeken?
- Amit a parti eseményéhez raktak fel. Tudod, én is haladok ám a korral. Nézd meg Lixie Facebookját, de tüstént! - szólította fel, majd ott is hagyta, ahogy betért a fürdőbe.
Min azonnal meg is fogadta a tanácsot, s rögtön a kisebb fiú oldalát nyitotta meg telefonján.
Szinte lehűlt, ahogy meglátta testvérét és Chant az oly' ismerős úr mellett; az úr mellett, akinek nevét annyiszor hallotta cellatársai ajkain kicsúszni.
YOU ARE READING
titkok a koporsóban | skz - af
FanfictionAPPLY FANFICTION changlix & minbin kilenc fiú, nyolc gyanúsított - egy holttest. és a millió dolláros kérdés: ki volt a tettes? Best rankings: #1 - minbin Kezdete: 20190820 Vége: 20200407 ©halvajáró