Była godzina 20:30 kiedy zapadłam w sen. Miałam nadzieję, że Finn po mnie wróci tak jak mówił w moim śnie....
Przebudziłam się i uświadomiłam, że dalej tkwie w tym przeklętym pokoju! Za kilka dni miałam wracać z rodziną Wolfhard'ów do domu ale nie mogłam! Chodź bardzo bym chciała! Miałam nadzieję, że ktoś mnie uratuje.
_______________________________________
- Aki. - powiedziałam delikatnie.
- Tak?
- Muszę skorzystać z toalety....
Widać było, że chłopak nie wiedział co zrobić. Może nie przemyślał tego, że będę musiała załatwić swoje potrzeby fizjologiczne.
- Dobrze..... Założę ci maskę na oczy abyś nic nie widziała. Następnie założę ci kajdanki na ręce i rozplątam nogi jasne?
Pokiwałam tylko głową. Kiedy stanęłam na nogach porywacz dodał:
- Jeżeli spróbujesz uciec lub mnie zaatakować będę musiał Ci zrobić krzywdę.
Czy on mi gro-groził? Najwidoczniej tak. Chwycił mnie i prowadził do toalety. Widziałam tylko ciemną otchłań w, którą coraz bardziej się zagłębiałam. Kiedy weszliśmy do środka Aki zamknął drzwi na klucz i bezwstydnie na mnie patrzył kiedy to ja siedziałam na tronie.
- Nie gab się tak! - rzuciłam w jego stronę.
On jakby nigdy nic obrócił się tyłem.
- Prywatność najważniejsza... - powiedział.
Gdy już skończyłam znów wkroczyła w ciemność. Nieznajomy prowadził mnie. Niestety musiał mnie dotknąć abym nie rąbnęła w ścianę.
Zdjął mi opaskę jak weszliśmy do tego pokoju....
I wtedy stało się to! Stałam dość blisko gitar aby się im przyjrzeć! Mogłam odczytać małe druczki. Przy każdej był inny. Ale udało się je ujrzeć. Było tam napisane:
Alya
Oliwia
Vivet
Najbardziej przeraziło mnie moje imię. Dlaczego Oliwia? WHY?!
_____________________________________
Znowu leżałam bez celu i zastanawiałam się dalej nad tymi gitarami.
Dlaczego Alya?
Dlaczego Oliwia?
Dlaczego Vivet?
Nic nie przychodziło mi do głowy....
______________________________________
17:50
Dalej myślałam nad rozwiązaniem tej zapierającej dech w piersiach zagadki i przyszło mi tylko jedno na myśl.
Jeśli ,,Aki'' porywa dziewczyny A następnie każdą, którą udało mu się zdobyć zapisuje gitarą?
Bez sensu... - pomyślałam - To na pewno nie tak!
Kiedy skończy się ten koszmar? Mam nadzieję, że szybko! Chciałam jak najszybciej skończyć ten kolejny cholerny dzień i zasnąć. Muszę przyznać było to trudne!
_____________________________________
Obudził mnie znany dźwięk. Znana muzyka. Znany rytm. Ktoś grał bo melodia była niesamowicie wyraźna ale nie tylko jedna osoba, A przynajmniej 3! Kiedy rozpoznałam tytuł piosenki byłam zszokowana...
CZYTASZ
Love without borders || Finn Wolfhard || Love Story
Romantik,,Dziś dołączy do nas nowy uczeń'' - powiedział dyrektor. Za drzwi wyszedł wysoki brunet z burzą loków i piegów. Był to Finn Wolfhard we własnej osobie. Chciał aby ktoś go oprowadził po szkole. Miałam to być ja... Jesteś fanką Finn'a? Jeżeli ta...