Minęło killka dni. W sumie został tylko tydzień do wakacji! Zdążyłam się w ostatnim czasie pogodzić z Julką. Lecz wciąż nie mogłam zapomnieć o moim obiekcie westchnień..... Czy ja mu się też podobam? Czy uważa mnie tylko za best friends? Nie....przecież to sławny aktor, który nie zwraca uwagę na byle kogo.....Ehh....nie wiem co o tym myśleć.... W tedy usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości - O wilku mowa- Finn do mnie napisał.
my best ❤ : Hej! Cr?
najw ❤ : Siedzę i pożeram chipsy A ty?
my best ❤ : Ej....Tak beze mnie? Ja nic nie robię ciekawego...
najw ❤ : To wpadaj do mnie zjemy razem te chipsy. Tylko się pośpiesz bo się kończą!
my best ❤ : Już biegnę haha 😂💙
_______________________________________Po 5 minutach usłyszałam dzwonek do drzwi. Haha to był on Wolfhard! We własnej osobie! Otworzyłam grzecznie drzwi i zaprosiłam loczka na górę.
- Zostawiłam Ci trochę! - powiedziałam.
- Oh...jaka ty dobra! ....Od kiedy?
- Uważasz mendo, że jestem nie miła? - uśmiechnęłam się szeroko.
- Tak! Jesteś nie miła, mendo dwa! - krzyknął loczek.
Wtedy podeszłam do Finna a że siedział na łóżku to go odepchnęłam i razem leżeliśmy na plecach.
- Wiesz co.... - zaczął Finn.
- Nie wiem co... - skończyłam i skupiłam wzrok na Finnie. Miał prześliczne oczy... Mogłabym tak siedzieć i patrzeć na nie godzinami....Topiłam się w nich!
- Nie chce Cię stracić.... - zakończył Finn.
- Oj...nie stracisz!
- A jak zrobię coś głupiego?
- Wybacze ci !
Następnie Finn wstał i mi pomógł. Chwycił mnie w tali i zbliżył się do mnie...Zamknęłam oczy czekając na pocałunek....ale WOLFHARD MNIE TYLKO PRZYTULIŁ !!!! Nienawidzę typa tak dosłownie.....Ale muszę przyznać, że czułam się wspaniale.... Później Finn dodał:
- Spotkajmy się o 17....maybe pójdziemy do kina? Co ty na to?
- Super jestem za! Mogę wziąść ze sobą Julkę? - zapytałam.
Widziałam, że loczek nie był zadowolony....
- Jasne..... - dodał uśmiechając się sztucznie.
Po godzinie rozmów mój hmmm.....można nazwać go crushem? Po prostu mój przyjaciel musiał wracać ale na szczęście widzimy się za kilka godzin!! Nie mogę się doczekać!!
Napisałam do July o wypadzie do kina była zadowolona, że znalazłam dla niej czas. Sięgnęłam z nudów książkę ,,Riverdale Dzień wcześniej'' w końcu zasnęłam..... Gdy się obudziłam dochodziła 17!! Wstałam migiem poszłam do toalety się ogarnąć i ruszyłam w drogę! Oczywiście do kina. A na co idziemy? Na film, który Julce najbardziej przypadł do gustu: ,, Trzy kroki od siebie''.
Po dotarciu na miejsce widziałam już czekających na mnie przyjaciół.
- Cześć wam!! - krzyknęłam.
- Hej - odpowiedzieli.
- To co ruszamy? - zapytał Finn?
- Tak!! - powiedziała Julka i ruszyła przodem.
Wtedy Finn zrobił coś bardzo dziwnego. Chwycił mnie za rękę i jakby nigdy nic szliśmy przez galerię niczym ,,para''. Nie chciałam go puścić ale....No właśnie ale! Ale Julka odwróciła się i natychmiast pod wpływem stresu puściliśmy się.... Szkoda bo to było fantastyczne!!W sali zrobiło się już tłoczonie i film się zaczął.
Po seansie byłam cała zapłakana.... Ta opowieść była taka urocza jeszcze podczas oglądania Finn mnie przytulił Ah!!!! Kocham go normalnie!!! Postanowiliśmy zrobić sobie zdjęcie najpierw ja z Julką a potem z Finnem i wrzuciłam na insta najpierw z :
@_via_
Photo with @xo_julietexv ❤
Fotograf @finnwolfhardoffical ❤Coments:
@user : Też mam na imię Julka!!!
@user : Widziałam was dziś ale bałam się podejść......
@user : To twoja BFF?
@user: Odpiszesz na pv?
@user : Wow, that photo its really good!
_______________________________________Następnie Finn dodał zdjecie u siebie:
@finnwolfhardoffical
ilsm this person ❤ @_via_Coments:
@_via_ : Aww... ❤@user : This hug is so sweet!
@user : I love you Finn!
@user: SHIPUJE ICH!!
@user :
Filwia serce
Fillie kom
❤ 235 💬 4
CZYTASZ
Love without borders || Finn Wolfhard || Love Story
Romance,,Dziś dołączy do nas nowy uczeń'' - powiedział dyrektor. Za drzwi wyszedł wysoki brunet z burzą loków i piegów. Był to Finn Wolfhard we własnej osobie. Chciał aby ktoś go oprowadził po szkole. Miałam to być ja... Jesteś fanką Finn'a? Jeżeli ta...