Odwróciłam szybko wzrok w drugą stronę i ujrzałam za ścianą stojącego brata Finn'a. Przyglądał się nam ze smutkiem. Było mi to żal... Kiedy zobaczył, że na niego patrzę od razu się wycofał._______________________________________
Wspominałam już, że nienawidzę się pakować?! Eh... Najwidoczniej nie ale kto lubi? Miałam tylko jeden powód aby nigdy tu nie wracać i wyjechać jak.najszybciej. Tym powodem był Jack. Nie chciało mi się żyć gdy myślałam o tym co zaistniało ostatnio w moim świecie. Finn był moim lekarstwem na wszystko! Już niestety zbliża się szkoła i nie będzie tak wesoło...
_______________________________________
W aucie
Nick znowu się we mnie wpatruje! Jest to bardzo krępujące! Nie wytrzymam i zaraz mu coś powiem. Wolfhard spuścił wzrok na na moje kolana gdzie rękę trzymał loczek. Postanowiłam, że napiszę do niego no bo o tym na głos nie należało mówić.
Nowy chat
Oliwia: Nick masz czas aby pogadać jak wrócimy?
Nick Wolfhard: Po co?
Oliwia: Nick, daj sobie pomóc! Przecież to widać...
Nick Wolfhard: Nie potrzebuje pomocy od jakiejś 10 latki.
Ale on potrafi być wkurwiający!
Oliwia: Jutro o 17 widzę Cię w Pop'ie jasne?
Nick Wolfhard: Nie przyjdę.
Oliwia: A właśnie, że tak bo inaczej będę musiała powiedzieć Finn'owi o tym, że nas podglądasz.
Szantaż? Możliwe...
Nick Wolfhard: Widziałaś?...
Oliwia: Taa...
Nick Wolfhard: niech będzie pa.
Zachowuje się jak dziecko...
_______________________________________
Gdy wróciłam do domu nie obyło się bez spotkania z mamą i opowiadania jak było. Oczywiście musiałam znowu streszczać o zaistniałej sytuacji... Następnie spotkałam się z Julką i poszłam do niej na nocowanie!
Należy wykorzystać ostatnie chwile wakacji!
______________________________________
AUTOR'S NOTE ☑
A więc tak rozdział jeden z nudniejszych... ale cóż zrobię? Brak weny no niestety... Muszę wam zdradzić i jednocześnie zachęcić, że za niedługo pojawi się ostatni rozdział z wakacji naszych bohaterów! Zacznie się szkoła i różne wpadki, nowe znajomości i inne rzevzy. Mam nadzieję, że części będą się pojawiać częściej!
Liczę na 7 ⭐
Xoxo 😘
CZYTASZ
Love without borders || Finn Wolfhard || Love Story
Roman d'amour,,Dziś dołączy do nas nowy uczeń'' - powiedział dyrektor. Za drzwi wyszedł wysoki brunet z burzą loków i piegów. Był to Finn Wolfhard we własnej osobie. Chciał aby ktoś go oprowadził po szkole. Miałam to być ja... Jesteś fanką Finn'a? Jeżeli ta...