A kocsi hangos csikorgással állt le a rendőrség elött. Jim kiszállt és maga után húzott engem is.
-Megtaláltam Madison Mayfieldet!- rontott be a főbejáraton.
Miután kapott pár értetlen kifejezésű arcot folytatta:
-Biztosítsatok egy kihallgató szobát!- osztotta a parancsot mire mindenki rohangálni kezdett.
-És értesítsétek Starkot!- kiáltott még hátra.
*
A szobában sötétség volt ahogy beléptünk. Ez lehet bogy az éjszaka miatt volt de én inkább a lehúzott redőnyökre fognám az ügyet.
Jim lenyomott az egyik székbe, kezeimet oda bilincselte az asztalhoz és leült velem szembe. Vártunk. Vártunk egy bizonyos Starkra.
Az ajtó kitárult és egy szemüveges férfi lépett be rajta. Szemüvegét csak viccből hordta hiszen miután belépett rögtön levette azt.
Egy öltönyt és egy nadrágot viselt.-Miss Mayfield! Örülök a találkozásnak- jött közelebb és megakarta csókolni a kezemet de elrántottam már amennyire tudtam.
-Hogyan élte túl?- lesett rám Stark.
-Nem áll szándékomban az orrára kötni.- néztem kezeimet.
-Mr. Turner engedelmével elvinném a leányzót hozzám és kivizsgálnám.- fordult a férfihez.
Ő bólintott és elengedett.
A mai nap másodjára ülök kocsiban de nem önszántamból.
A mellettem ülő férfi idegesen kanyarodott be az egyik saroknál.-Mr. Stark? Minden rendben?- lestem a szemüvegest.
-Neked csak Tony!- mondta.
-Ez nem válasz!- kezdtem én is ingerültebb lenni.
Választ kérdésemre nem kaptam de legalább az út további része csendben telt.
Mikor megálltunk egy hatalmas tornyot láttam meg rajta egy "A" betűvel. Nyeltem egy nagyot majd kiszálltam a kocsiból. Tony úriember módjára becsukta mögöttem az ajtót majd bekisért a toronyba.
Bennt rögrön egy nappaliba érkeztünk. Ettől jobbra egy konyha volt. A nappaliban ültek körülbelül öten. Egy vörös hajú nő, egy barna hajú. A barna hajú mellett egy fiú ült akinek szürke haja volt. De abból is inkább a világosabb, fehér tincsekkel. Volt még egy férfi akinek mellkasán egy csillag volt. Ezen kívül még egy szőke hajú, iznos volt a nappaliban.
-Meghoztam, hol van Banner?- kérdezte Tony mire mindenki csak egy értelmetlen arckifejezéssel díjazta.
-Már nem azért de kit hoztál te ide este tízkor?- rivallt rá a csillagos.
-El is felejtettem! Ő itt Madison! Madison Mayfield.- mutatott rám és mindenki rám nézett nekem pedig hasam görcsbe rándult.
-Ő ott Natasha- mutatott a vörösre az pedig csak intett egyet.
-Wanda- halatt sorba.
-Pietro- biccentett a fiú felé.-Amcsi Kapcsi- kacsintott rá mire a férfi megforgatta kék szemeit.
-És az asgardi isten, Thor- nézett rá aki felém nyújtotta a kezét.
Egy ideig csak néztem az enyémnél jóval nagyobb jobbost majd kis fáziskéséssel én is felé nyújtottam. Ő elfogatta majd megrázta kezeinket és felkiáltott.
-Üdv a Bosszúállóknál!
YOU ARE READING
Az Elveszett Lány Esete| P.M.|
FantasyMadison Mayfield csak egy 12 éves lány volt amikor egy erdőben rekedt. De az az erdő teljesen más volt mint aminek hitte. Minden tudását fel kell használnia hogy ne haljon meg. Pár év eltelte után a lány ismét látja szeretett városát de újból csaló...