*20*

1.8K 122 1
                                    

A fények kialudtak, érzem itt van.  Mozgolódást hallottam az elöttem álló Pietro mögül.

-Pietro.- szólítottam.

-Te is érezted?- kérdezett vissza ilyedten.

-Igen- nyeltem egy nagyot.

-Van itt egy gyertya?- kérdeztem és Thor igennel válaszolt.

-Ha szólok gyújtsátok meg!

Tudtam mit fogok csinálni, de nem akartam. Nem volt ínymere a dolog pedig nincs más választás.

-Most!- kiáltottam mire meggyújtották a gyertyát.

Megragadtam az elöttem álló fiú pólóját és közelebb húztam magamhoz. Mellkasa az enyémnek nyomódott, a lepettségtől halkan felnyögött.

A fiú feje mellett megpillantottam a szörnyet. Nyála csorgott és felém nyújtotta a csápját.

Na, és most jön a probléma. Én ezt a Pietros, ölelkezős dolgot azért csináltam hogy helyet tudjak vele cserélni azazz tudjak harcolni a szörnnyel. Viszont a fiú egyeltalán nem így tervezte. Az ilyedtségtől magához szorított de annyira hogy alig kaptam levegőt.

A szörny taszított rajtunk egyet mi ledig a földön kötöttünk ki. Pietro felfogta az esést aránylag, így én csak puhára érkeztem. Azazz rá. Mondanom sem kell hogy az arcom milyen szinű lett. Nem értem hogy miért vette fel a piros színt hiszen én utálom Pietrot.

A szörny megragadta a lábamat majd húzni kezdett. Számat elhagyta egy sikoly majd ilyedten csapkodtam valami után amit hátha megbirok fogni. Sötétben én is harcképtelen voltam. Az a gyertya ami az ilyedt Thor kezében pihent nem sokat segített főleg azért mert a szoba másik felében volt.

Ráfogtam valamire amibe bele is kapaszkodtam. Idő közben rájöttem hogy Tony idehívta a páncélját, felvette és én most az ő kezét markolászom.

-Péntek kapcsold vissza a világítást!- hallottam Tonyt.

-Máris, uram.

Közben rugdostam a szörnyet de nem igen akart elengedni.  Csak még jobban szorított.

A villanyok felkapcsolódtak én meg megpillantottan Vasembert ahogy a kezemet szorongatja. Mögötte az ikreket ahogy Wanda Pietrot ápolgatja a fiú pedig ilyedten követi az eseményeket. Natasha, Thor, Steve ott álltak a sokkoltan sarokban egy gyertya társaságában. Dr. Banner meg ki tudja hogy hol volt. Leghamarabb Steve kapcsolt és elrohant majd egy pajzzsal tért vissza. Hátranéztem és láttam a szörny száját ami nagyjából akkora lehetett mint én. Kicsavartam kezem Tony szorításából aki csak lesett.

Hátra tornáztam magam majd leszakítottam a szörny csápját. Az nyüszítve hagyta el a helyszínt.
Stark felsegített majd odavitt a többiekhez ahol már Bruce és az ikrek is ott voltak.

-Jól vagy?- néztem a fiút aki csak bólintott egyet.

-Ennyi volt?- jött közelebb a sarokból Thor.

-Nem vissza fog még jönni.- mondtam.

-Mikor?- kérdezte szinte azonnal Wanda.

-Nemtudom. De érezni fogom- megkapaszkodtam a mellettem álló férfiban nehogy elessek.

-Jólvan pihenj csak!- jelentette ki kis idő után Steve.

Elindultam a szobám felé ám társaságom akadt. Mellettem sétált a gyors fiú.

Ahogy beléptünk a liftbe rögtön kérdésekkel bombázott.

Az Elveszett Lány Esete| P.M.|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora