Idő közben mint kiderült a fiú nem videót készített hanem liveolt.
Mikor betoppantam el is akartam menni de maradásra bírt. Megpaskolta a térdét, ezzel jelezve hogy hol akarja hogy üljek. Tudtam ha nem ülök a térdére, ölébe akkor lőttek a nyugodt délutánomnak. És most itt vagyok, a fiú szobájában és az ölében ülök. Bevallom rettentően rosszul érzem magam hiszen nem vagyok a barátnője de még a barátja sem.
Pietro keze derekamra csúszott amitől elkapott a hágyinger. Nem szeretem ha fogdosnak.-És te mit gondolsz, bogaram?- nézett rám hátam mögül.
-Első, ne hívj így!- jelentettem ki közben felmutatva mutatóújjamat.
-Második.- kezdtem bele- ezt itt- fogtam meg a derekamon kévő kezét- vedd el vagy eltöröm.- toltam el mosolyogva jobbját.
-Harmadszor. Miről mit gondolok?- tártam szét kezemet értetlenül.
-Hát a jövőnkről. -kacsintott rám.
-Elöször is nekünk nincs jövőnk. Neked van és nekem. Nincs olyan hogy nekünk!- fordultam hátra és Pietrora néztem.
Tekintete semmit sem árult el de szemében mégis megcsillant valami ismeretlen.
Visszafordultam a kamerához majd tovább olvastam az üzeneteket. Volt köztük féltékeny, boldog, dühös, csalódott és hasonlók.
-Miért és hogyan jöttek létre a szörnyek?- olvasta fel Pietro a kérdést majd egyből rám nézett.
Fejemet lehajtottam és kezeimet szugeráltam. Agyam pörgözz, el mondjam-e az igazságot.
Ha elmondom akkor kitör a pánik és az okos emberek majd azt hiszik hogy egyszerű megoldása van a problémának. Ha nem mondom el akkor is kifog derülni később.
Fél szemmel az elöttem elhelyezkedő telefon képernyőjére pillantottam ahol egyre türelmetlenebb embereket láttam.
Egyre több kérdés volt és egyre több közelítette meg a valóságot.Fejem lüktetett és a szemeim könnybe lábadtak.
-Mondd már!- olvastam el az utolsó üzenetet.
-Én vagyok az oka.- fakadtam ki.
A telefonon nem láttam több üzenetet. Leálltak, de milyen áron? Megtudták hogy én vagyok az oka annak hogy ilyen életet kell élniük.
Pietro biztatóan megfogta a vállamat de lesöpörtem magamról a kezét. Felálltam az öléből majd kifelé indultam.
Ahogy kiléptem a folyosóra a nappali felé indultam. Beléptem a liftbe, megnyomtam a földszintre vezető gombot majd vártam. A lift ajtaja kínzó lassúsággal csukódott be és már indultunk is.
Mikor megállt kipattantam belőle és a konyhába indultam. Ott főztem magamnak teát majd kiöntöttem egy bögrébe és leültem az egyik székre.Hihetetlenül sajgott a fejem és hányingerem volt. Kis idő után egy ember huppant le a mellettem lévő székre.
-Minden rendben?- kérdezte a fiú mire én megráztam a fejem.
-Semmi sincs rendben!- mondtam halkan, lehajtott fejjel majd a bögrém szélét néztem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az Elveszett Lány Esete| P.M.|
FantasiaMadison Mayfield csak egy 12 éves lány volt amikor egy erdőben rekedt. De az az erdő teljesen más volt mint aminek hitte. Minden tudását fel kell használnia hogy ne haljon meg. Pár év eltelte után a lány ismét látja szeretett városát de újból csaló...