*Madison Mayfield szemszöge*
-Kopp-Kopp!- hallottam ajtóm elől.
-Gyere?- kiáltottam vissza értetlenül.
Az ajtó kinyitódott és megpillantottam a kettő leányzót. Wanda ahogy meglátott rögtön mellém kuporodott a földre, később Natasha is követte cselekedetét.
-Sajnálom- szólalt meg Wanda.
-Te is láttad?- néztem a lányra aki csak halványan bólintott.
Remek.
-Nézd Mad. Ha ez megnyugtat én nem láttam semmit.- mosolygott a vörös, közben fejét vállamra döntötte. Arcomra egy kósza mosoly szökött.
*
Több mint kettő órája vannak itt a lányok. Azóta sokmindent megtudtam róluk. Natashát a Hydránál képezték ki, sok kínt élt át. Emelett Wanda és bátyja történetét is megtudtam. Nekik sem lehett könnyű.
-Ha most nem haragszotok lemegyek inni egy pohár vizet.- nevettem még mindig az előző viccen.
Ők csak bólintottak egyet mire én elindultam a konyha felé.
Nagy nehezen el is jutottam célomig majd egy poharat a csaphoz tartva engedtem magamnak vizet.
-Mit csinálsz ilyenkor?- hallottam egy hangot a hátam mögül.
Megfordultam és Pietroval találtam szemebe magam.
Válaszul csak felemeltem a kezemben lévő poharat mire ő csak megforgatta a szemét.
Közelebb jött majd mélyen a szemembe nézett.-Én átlátok rajtad. Tudom hogy csak megjátszod.- jött még közelebb.
-Mond Maximoff- rajtam le a mosogatóba a poharat majd visszafordultam a fiúhoz aki egészen mögöttem állt már.
-Emlékszel mi történt legutóbb amikor beszélgettünk?- utaltam vissza a balesetre.
A fiú nem válaszolt de láttam arcán hogy emlékszik.
-Azt szeretnéd hogy újból megtörténjen?- néztem a padlót, nem akartam ránézni.
Pietro még mindig csak hallgatott.
-Én is így gondoltam.- mondtam és indultam volna kifelé a helységből de ő visszarántott.
-Nekem nem tudsz hazudni!- motyogta.
-Ó dehogynem! Jobban mint bárki- rántottam ki kezem a szorításából.
Megfordultam és elindultam ám a következő pillanatban meg is álltam, egy furcsa érzés kerített hatalmába.
Bizsergés futott végig a gerincemen. Bőröm libabőrös lett, szédültem. Végtagjaim elgyengültek, remegtek. Látásom elhalványult és egy kép ugrott be.
Az ötös.*Pietro Maximoff*
Madison kiakart menni a konyhából de megállt. Gondoltam hogy csak viccből mondta azt hogy tud hazudni nekem. Vártam, hogy mikor fordult meg és kér bocsánatot. Önelégült mosollyal figyeltem a lányt. De nem fordult meg. Lábai remegni kezdtek.
-Madison?- sétáltam mellé de ő csak üres tekintettel bámult a semmibe.
-Madison!- kiáltottam rá de semmi.
A lány szeme fennakadt, hátradőlt. Elterült a földön. Hihetetlen hogy mennyire megtudja játszani magát.
Mellé sétáltam de nem guggoltam le. Ehelyett csak óvatosan belerúgtam egyet majd megszólaltam.
-Kellj fel!- mondtam de nem mozdult.
Madison furcsa módon kitartóbb mint gondoltam.
-Jólvan mára elég lesz, kislány!- rántottan fel a karjánál fogva de ő visszadőlt a földre.
Francba Pietro! Ez tényleg elájult!
Lehajoltam hozzá majd megfogtam hátát, térdhajlatát és felemeltem. Megfordultam és rohanni kezdtem a labor felé.
Furcsa, azt hittem nehezebb.
YOU ARE READING
Az Elveszett Lány Esete| P.M.|
FantasyMadison Mayfield csak egy 12 éves lány volt amikor egy erdőben rekedt. De az az erdő teljesen más volt mint aminek hitte. Minden tudását fel kell használnia hogy ne haljon meg. Pár év eltelte után a lány ismét látja szeretett városát de újból csaló...