"Helo? Saya nak order 1 set ayam pedas dengan cheese sauce.Thanks."
Skrin telefon dilihat.Kemudian jam di dinding pula di pandang dengan gelisah.Masih ada lagi 30 sebelum suaminya balik dari kerja.
Trinting ting ting!
Loceng rumah berbunyi kuat tanda ditekan seseorang.Senyuman melebar kerana menyangka ordernya sudah sampai.
"Ok tha..nks?"
"Apa kau kata?"
Matanya membulat apabila memandang wajah beku suaminya yang berada di muka pintu.
Kaku.
"Tepi.Aku nak masuk,El."
Suara tegas suaminya segera menghilangkan lamunan tengah hari.Cepat- cepat dia beranjak ke tepi untuk memberi laluan.Air liur yang ditelan dirasai seperti pasir saja.
Briefcase diletak atas sofa.Lengan baju dilipat naik menampakkan tangan gagah yang berurat.Peti ais dihampiri dengan gaya ala-ala komander.
Elora segera ingin menutup pintu tapi tiba-tiba ada bayang-bayang seseorang datang menghampiri dan..
"Delivery!"
Elora tepuk dahinya dengan kuat.Pehal kau jerit shial.Matanya tajam menikam anak mata budak lelaki yang masih setia menunggu dimuka pintu.Hujung matanya menangkap gerakan suaminya yang menoleh.Cepat-cepat riak muka dimaniskan.
"Ok thanks dik."senyum tidak ikhlas lagi tu.
"Err ok sama-sama.Tapi.."
Budak lelaki itu terdiam bila Elora memberi renungan tajam bersama gerakan mulut perlahan.
Blah bodo!
Apa lagi..Berdesup dia berlari kearah pagar rumah.
Elora segera melepaskan keluhan berat dengan perlahan tanpa menyedari suaminya sudah di belakang.Hidungnya tajam mengesan bau cologne si encik hubby.Bibir digigit dengan geram.
"Er..Ha ha ha..Hari ni aku order ayam.So?"Elora membuat isyarat mata kearah dining table.
"Ayam lagi?"suara husky yang tegas itu menyoal tanpa riak.
Elora meneguk liurnya.Tapi cepat-cepat riak wajah dikawal.Bungkusan kotak diangkat dengan senyuman lebar.
Awkward.
Akhirnya dia menarik lengan si suami ke dining table.Apa?Kau ingat tak lenguh berdiri?Pastu dengan angkat beban sebelah tangan lagi.Lawan mata pulak tu.
"Sit down first.Aku prepare k?Jangan naik lagi."Elora segera berlari learah dapur.
***
"Urm..Slow la darl.Tak kemana pun i nih."
Tanpa menghiraukan kata-kata perempuan itu, segera dia memasukkan ereksinya yang sudah mengeras kedalam lubang hangat perempuan itu.
"Aaah..So wet."
Tubuh di bawah badannya menggeletar tanda klimaks.Senyuman sinis terukir dibibir.Huh!Baru masuk tak hayun lagi dah keluar.
Dia mula menggerakkan pinggulnya kedepan dan kebelakang berkali-kali.Desahan beratnya menampar leher perempuan itu.
"Urm..Uh!Aaa..Harder!I want your sperms Carl..Uh!"suara manja perempuan itu menyebabkan libidonya memuncak.
Hayunan semakin laju.Nafas yang masih dikawal sebentar tadi kian tidak teratur.Di kemuncak 'permainan' mereka tiba-tiba diganggu dengan orang suruhannya.
YOU ARE READING
Dissonant Heartbeat
RandomTidak semua tahu mengenai dirinya.Kawan-kawan,isteri yang 6 bulan dikahwini secara rela dan family yang tidak suka akan dirinya hanyalah sebagai buah catur untuknya.Melainkan kawan rapatnya. Keluarga bahagia. Tidak terlintas langsung dalam fikiranny...