-DH 2-

20.7K 142 12
                                    

Vicky mendail nombor Rylan.Ada lagi sejam sebelum mensyuarat bermula.Tapi mana la si Rylan pergi dari tadi tidak sampai lagi.Rylan tak pernah lambat.Selalunya dia lagi awal dari semua tapi hari ini lain pula.

"The number bla bla bla.."

"Eh apa la si beku ni buat huh? Eih geram aku!" dia berkata perlahan.

Senyuman dihadiahkan pada pekerja perempuan yang melintasi disisinya.Mula lah aksi ulat bulu mereka.Vicky hanya mengutuk Rylan dalam hati.Tidak mahu 'menggatal' bila bos sendiri buat hal.

Sementara itu di tempat lain..

"Ahk! Emphh..!"

Elora lemas dalam lautan nafsu bersama Rylan walaupun lelaki itu masih gagah mendayung.Nafasnya mengah kerana henjutan suaminya semakin laju.

Piku piku piku!

Tiba-tiba telefon Rylan dalam seluar slacknya berbunyi.Dayungan dihentikan.Tanpa mengeluarkan batangnya panggilan diangkat.

Elora pula menahan tangan ke dinding.Nanti tak pepasal tubuhnya melorot ke bawah pula.Nafas ditarik dalam-dalam.

"God!Finally angkat jugak!Mana kau sekarang? Lagi sejam bro meeting nak start.Kau buat apa?!"

Telefon dijarak dari telinga bila suara Vicky melenting.Seperti nenek saja lagaknya.Kuat membebel!

"30 minutes."ringkas tapi cukup untuk sesiapa pun faham.

"Eh? Ka.." tut tut tut..

Mesti Vicky bising kerana dia menamatkan begitu sahaja talian.Telefon diletakkan atas penutup mangkuk tandas sebelum kembali mengemudi.

Elora sudah tak berdaya lagi.Entah berapa kali dia mencapai orgasm yang pasti dia perlu memastikan suaminya cepat menghamburkan sperm ke dalam lubang nikmatnya.

"Emm! Ergh! Rylan.. Aah!"

Rylan senyum sinis bila bahagian dalam Elora mencengkam sekeliling batangnya.Nampaknya dia perlu menyudahkan 'permainan' mereka.

"Rylan..Ahk! Aaah..!Umph!" Elora meraung nikmat.

Dengan laju dan padu, Rylan menekan seluruh batangnya. Terasa tubuh isterinya bergetar kerana mencapai orgasm bersamanya. Belakang Elora dikucup lembut.

"Lain kali jangan grip kuat sangat." pesan Rylan sambil menyarung kembali boxer dan seluar slacknya.Kepala ditunduk sebelum bibir merah itu di pagut.

"Umph.."

Rakus sekali Rylan membelit lidah isterinya. Elora diduduk atas mangkuk tandas.Kelihatan air maninya mengalir keluar sehingga ke peha putih isterinya.

"Aku pergi kerja dulu."

"Kejap!"

Rylan kembali menoleh kearah isterinya. Elora yang masih lemah berpaut pada lengan Rylan untuk bangun dari duduknya. Nafas ditarik dalam-dalam.Setelah merasakan dirinya boleh berdiri, tali leher blue black suaminya dibetulkan.

"Hati-hati bawak kereta tu."pesan Elora.

Rylan hanya bergumam sebelum mencapai briefcase dan kot diatas kerusi di dining table.Elora hanya tersenyum bahagia walaupun bahagian dalamnya masih mengemut mahukan lebih.

Dissonant HeartbeatWhere stories live. Discover now