- DH 9 -

12.9K 86 2
                                    

Rylan memerhati isterinya yang mula tidak senang duduk. Tangannya masih lagi meraba-raba seluruh tubuh seksi itu.

Elora menggigit lengan sendiri bagi mengelakkan suaranya keluar. Matanya kuyu memandang setiap gerak-geri Rylan keatasnya.

"Kau nak anak?"Rylan kembali menyoal soalan sama seperti yang Elora menyoalnya dua hari lepas.

"Yea I want. But bukan sekarang." balas Elora terketar.

Rylan diam tidak bersuara.

"Uh Rylan..Aku tak tahan!"bisik Elora.

"Kita tak test lagi kat sini."lain pula yang dibalas Rylan.

Elora menggigit bibir bawahnya perlahan.Terasa bawahnya tersentuh dengan sesuatu yang keras.

"Kau nak proceed jugak?" soal Elora lemah.

Rylan hanya diam.Tangan membimbing senjatanya masuk ke dalam lubang nikmat isterinya. Kepala Elora terdongak keatas. Badannya pula melengkung ke arah badan suaminya.

"Uh! Umm..Aah Rylan!"

Hayunan Rylan makin laju.Kedua-dua tangannya menahan pinggang kecil itu. Matanya memandang kearah Elora yang menutup mata dengan lengan.

"Um!"

Elora tidak sanggup memandang kearah Rylan yang berada diatasnya itu.Sekali-sekala terasa bahang matahari pada kulitnya.

"Eh?"

Terkejut Elora bila tiba-tiba tubuhnya dipusingkan.Sekarang dia dalam posisi doggy yang memang kelemahannya.

"Ahk! Rylan jangan..Uhm!"Elora meraung manja.

Rylan hanya buat bodoh. Dihentak semahunya lubang nikmat isterinya yang sudah pun basah.

Elora tak dapat menahan lagi beban tubuhnya yang kian lemah.Sekali Rylan menghentak senjatanya kedalam, Elora sudah tersungkur ke lantai.

"Um.Tak boleh." suara Elora bergetar.

Rylan diam seketika.Dadanya turun naik menahan rasa.Bahu dan pinggang isterinya di pegang. Dia duduk dengan kaki yang melunjur ke depan.Elora di posisi kan atasnya.

"Kita stop eh?" lemah Elora memujuk.

Rylan tidak mengendahkan kata-kata isterinya.Punggung digerakkan keatas. Elora mencengkam bahu Rylan.

"Aah aah..Rylan.Slow la.."

Tapi batu tetap batu.Rylan masih lagi dengan momentum yang sama.Sehinggakan ditahap yang ditunggu-tunggu olehnya, kelajuan tetap sama.

"Ahk..Rylan!"

"Uh!"

Elora melorot diatas tubuh suaminya. Letih dengan apa yang berlaku tiba-tiba tambahan pula matahari sudah pun berada diatas kepala mereka sekarang. Panas!

"100% you will pregnant."

Sempat dia mendengar bisikan suaminya sebelum semuanya gelap.

***

Wanita itu melihat alamat yang dihantar oleh Carl kepadanya.Matanya beralih pula melihat rumah banglo itu.

"Kau yakin sini?"soalnya kepada pemandu dihadapan.

"Ya madam.Lagi pun memang ni je satu-satunya rumah yang ada."balas lelaki berkepala botak itu.

Wanita itu hanya berdehem.Pintu dibuka lalu dia melangkah keluar dengan gahnya.Spek mata hitam di sangkut ke batang hidung.Dengan penuh elegan dia melangkah kearah gate yang tertutup rapat.

Dissonant HeartbeatWhere stories live. Discover now