Stella mendongak keatas bila senjata Rio menusuk ke dalamnya.Matanya memandang Rio yang terpejam mata.
"Stella.."bisik Rio perlahan sebelum memandang wajah buah hatinya.
Mata Stella kuyu saja.Kedua-dua tangan dan kakinya diikat dengan tali.Manakala mulutnya sudah ditutup dengan ball gag berwarna pink, pilihan teman lelakinya itu.
"You ok?"soal Rio sambil menyorong tarik batangnya yang mengeras penuh dalam lubang nikmat itu.
Stella mengangguk perlahan.
Rio senyum kecil.Kaki putih yang melingkar di sekeliling pinggangnya di usap perlahan.Stella menjerit perlahan kerana ball gag berada dalam mulutnya.
"Too tight honey!" raung Rio.
Stella hanya diam.Hanya dadanya sahaja naik turun.Sesekali erangan terlepas di sebalik ball gag pink itu.Matanya hanya tertumpu pada Rio yang sedang mengalami kenikmatan dunia.
"Emphh!" Stella cuba bersuara balik ball gag di mulutnya.
Rio yang perasaan akan hal itu terus membuka dan mencampak ball gag jauh dari mereka.Bibirnya mengukir senyuman nakal.Sisi wajah kekasih hatinya diusap perlahan.
"Jangan lepas dalam ok? Hari ni dangerous day. " Stella bersuara.
Rio mengerutkan dahinya.
"I tak puas la macam tu.. You makan la pil nanti." balas Rio sambil menggerakkan senjatanya.
Stella menjegil kearah teman lelakinya itu. Terasa kelajuan tujahan Rio semakin bertambah.Erangan Stella mula keluar. Matanya makin kuyu memandang Rio yang semakin tidak terkawal dengan kenikmatan persetubuhan mereka.
"Emm! Rio! Please luar.. Aahk!"
Rio tidak mengendahkan kata-kata Stella. Dengan kelajuan maksimum akhirnya keluar juga benih nikmat yang dinantikan selama ini. Nafas beratnya dilepas bebas. Bella pula tersentak menerima benih kekasihnya.
"Hiks hiks..Jahat.."
Rio memandang kearah Stella yang sudah sebek menangis.Hai lah perempuan..Hati tisu betul.Tangan dan kaki Stella dilepaskan.
"Relax la."katanya.
Stella menjeling tajam dengan wajah yang dibasahi dengan air mata. Rio pula sudah terdiam.Matanya curi-curi melihat disebalik kemaluan teman wanitanya. Air maninya mulai keluar dari situ. Senyuman bangga terukir serta merta.
"Ha senyum-senyum. You nak tanggungjawab ke?" perli Stella dengan suara serak.
"Yup! Janji nanti yang kahwin dengan I ialah you. Bukan orang lain." balas Rio semangat.
Stella terkedu.Tidak menyangka Rio akan membalas begitu.Sejujurnya dia masih lagi ragu-ragu akan cinta Rio untuknya.Bahagiakah dia nanti?
Rio mengambil seluarnya di lantai. Kotak biru dikeluarkan dari poket kanan seluar dengan riak gembira. Stella yang duduk segera dihampiri.
"Will you marry me Stella?"
Stella menekup mulutnya tidak percaya. Sekarang Rio sedang berlutut sambil memegang kotak yang terletak sebentuk cincin ditengahnya.Air mata mula bergenang.Terharu.
"Stella?"panggil Rio lagi.
Stella memandang Rio dengan senyuman gembira.Bibir Rio dikucup bahagia.Perlahan-lahan kepala diangguk.
"Yes!"
Rio tersenyum gembira dengan penerimaan kekasih hatinya.Jari Stella segera disarung dengan cincin tersebut.Makin melebar senyuman mereka bila memandang cincin itu.
YOU ARE READING
Dissonant Heartbeat
RandomTidak semua tahu mengenai dirinya.Kawan-kawan,isteri yang 6 bulan dikahwini secara rela dan family yang tidak suka akan dirinya hanyalah sebagai buah catur untuknya.Melainkan kawan rapatnya. Keluarga bahagia. Tidak terlintas langsung dalam fikiranny...