- DH 7 -

14.3K 103 4
                                    

Vicky mendail lagi nombor yang sama sebelum mulut melepaskan carutan yang dahsyat.

"Kau pehal pulak? Period ke?"soal Jack sambil menyambung kunyahan.

Vicky melajukan langkah merapati Jack yang elok terbaring di sofa.Wajahnya sekarang tidak ubah seperti jeruk saja.Masam bukan beshe-beshe.

"Rylan tak jawab call.Aku dah la nak mintak cuti esok."balas Vicky sambil menyisip air dari cawan Jack.

Jack mengerling jam di dinding ruang tamu itu.Sudah hampir tengah malam.

"Kot ye pun agak la.Kau tengok tu? Dah pagi buta, memang tak la si Rylan nak jawab call kau tu.."

Vicky turut memandang jam di dinding itu.Kepala di garu.Serius lah budak nih? Bukan selalu 2 3 pagi pon layan lagi ke? Haduh pelik betul..

***

Elora mengetap bibirnya.Punggung diturunkan dengan perlahan-lahan ke bawah.

"Ugh.."suara di tahan setelah senjata suaminya selamat berada di dalam kawasan larangan.

Rylan ingin memegang tubuh Elora tapi tangannya segera dicengkam ke sisi sofa.

"Jangan gerak ok?"suara Elora bergetar menahan rasa.

"Kau ok?"soal Rylan.

Elora senyum senget.Wajahnya di rapatkan ke wajah suaminya.Rahang Rylan di gigit manja.

"Relax.I'm trying to make you feel good."

"Hmm.."Rylan hanya bergumam sebagai balasan.

Punggung digerakkan perlahan-lahan atas ke bawah berkali-kali tanpa henti.Wajah suaminya yang tiada perasaan di pandang penuh nafsu.

"Feel it?"soal Elora perlahan sambil menguatkan kemutan di bawah.

"Nope."balas Rylan bersahaja.

Elora gigit hujung bibirnya dengan jawapan ambil mudah suaminya.Dinding-dinding cuba dirapatkan lagi.Kali ini badan Rylan bergerak sedikit seperti menyelesakan duduknya.

"Aah..I think..I will bear your child."bisik Elora ke telinga kanan Rylan.

Rylan tidak membalas.Nafasnya yang cuba ditenangkan dilepas bebas.Berat dan hangat.Adrenalin bergerak laju di setiap salur darah.Teruja!

"Slow."bisik Rylan.

"Huh?"Elora memandang kearah suaminya yang menunduk.

Tangan besar Rylan sudah berada dikedua-dua sisi pinggang Elora.Senyuman sinis ditarik sekilas.Aksinya terhenti serta merta.

"How about this?"

Belum sempat Elora membuka mulut bawahnya ditujah laju.Tangan automatik ditahan pada dada bogel suaminya.

"Too fast! Uhh..Mmm..!" jeritnya menahan asakan dari bawah.

Rylan memejam matanya.Tangan masih lagi menahan pinggang ramping cik isteri.Kepalanya terdongak keatas.Menikmati 'sajian' yang berada diatasnya.

"Urm..Rylan.Stopp..Pleaseeeee.."rayu Elora.

Rylan tidak mengendah rayuan isterinya malah makin lama makin bertambah kecepatannya.

Elora memandang kearah Rylan dengan mata kuyunya.Mata suaminya itu masih lagi terpejam.Nikmat? Entah lah.Dia pun tak tahu.Yang pasti dia turut sama merasa kenikmatan persetubuhan itu.

Dissonant HeartbeatWhere stories live. Discover now