Mata Elora lurus memandang hadapan. Terkebil-kebil matanya bila mengingatkan apa yang baru berlaku tiga hari lepas.
"Whatcha doing?"
Elora kembali dari mengelamun. Kepalanya mendongak ke atas, Rylan tersenyum kearahnya.
"Nah not really." rambut yang menutup wajahnya diselit ke belakang telinga.
Rylan pandang Elora. He know something fishy. Kepala Elora diusap perlahan. Is he petting a pet or what? Berserabut rambut isterinya.
"Kau teringat mama ke?" punggung dilabuhkan sebelah Elora.
"It's not. Kau rasa?" sisi wajah Rylan di pandang.
Rylan jeda. Not even look at her either. Dia tahu Elora sedang fikirkan Madam Lorena. Just by looking at that face, Rylan senang-senang dapat membaca riak wajah Elora itu.
"Yea... Tau dah." kaki di lunjur atas tanah sebelum disilang.
Elora smirk. Kepalanya segera melentok ke bahu kiri Rylan. She look at their hands. Suaminya yang berkulit tan and her, fair skin. So different yet attractive for her.
"You know what. Aku tak tahu kenapa dulu aku boleh accepted your shitty contract. Aku rasa bodoh sangat mula - mula tu but after that, everything change." Elora menyelitkan jari-jarinya di celahan jari suaminya.
"Nah.. It's my fault. Aku nak gunakan kau tapi lain jadinya. " Rylan chuckle perlahan.
Elora senyum lebar. Rylan pull his wife on his chest. Elora just sengih sambil tangannya merayap ke dada tegap milik Rylan itu.
"Kau tak pakai bra?" terus Rylan bertanya bila that nipples hard behind the thin tank top.
Elora angguk sambil tersengih-sengih. Tak kisah mata biru itu tertumpu di bahagian dadanya. Di gesel badannya ke badan Rylan.
"Wow. You get a big big and big boner honey." she bite her lips softly.
" You turned me on and make me hard. Kalau apa-apa berlaku lepas ni jangan salahkan aku." balas Rylan senada.
That stern face. Dalam kepala Elora sudah 'berlayar' jauh. That 'thing' start to melt and wet. Matanya merenung ke arah mata Rylan.
Rylan tahu what Elora need. But dia ketepikan dulu. Lain masa boleh lagi. Lagipun his wife pregnant. Kalau boleh dia nak elakkan dari kerap making love to her.
"Rylan.. Hold me." suara Elora lemah dalam merayu. Her body start to shaking a little.
Rylan feel it. Badan isterinya yang masih menempel di dadanya segera di tolak. Elora's face dah mencuka kalah lemon di dapur.
"Kau ni kan. Jangan nak horny sangat boleh tak? Makin besar perut makin gedik." Rylan melepaskan peluru berpandunya.
Elora tak ambil kisah langsung. She just want that big 'thing' inside her. Dia mahu kan tubuh Rylan bersatu dengan tubuhnya. That 'part' even more wet than before. She bite one of her fingers.
"El stop it can you?" Rylan merenung tingkah isterinya.
Elora kian berani. Leher Rylan di usap perlahan sebelum di jilat perlahan, memberikan sensasi nikmat like foreplay before sex. Her tongue dapat rasakan that Adam's apple bergerak-gerak.
"El..."
"Erm just this once before we go inside?"
Rylan diam membatu. Tak tau nak kata apa lagi dah when that 'fish' infront of him, seducing Rylan to take 'actions'.
YOU ARE READING
Dissonant Heartbeat
RandomTidak semua tahu mengenai dirinya.Kawan-kawan,isteri yang 6 bulan dikahwini secara rela dan family yang tidak suka akan dirinya hanyalah sebagai buah catur untuknya.Melainkan kawan rapatnya. Keluarga bahagia. Tidak terlintas langsung dalam fikiranny...