Chipsmore mengunyah chewing gum dalam mulutnya sambil sibuk menekan keypad dengan tekun.
BAM!!!
"Sial mana yang buka pintu macam sial ni?!" marahnya.
Carl menjeling saja. Malas melayan kerenah anak buahnya yang satu itu. He walks toward that guy. Chipsmore tercarut bila bahunya ditepuk.
"Apa yang kau dah siapkan?" soal Carl dingin.
Chipsmore mengusap perlahan dadanya yang dapat dirasakan debarannya dari luar. Reseptor sentuh berfungsi dengan baik nampaknya.
"Just a few."
Carl melihat screen komputer dihadapan Chipsmore. Matanya mengecil.
"AUCCHH!!! FUCK!!!" Chipsmore mengusap kepalanya yang diketuk oleh Carl sebentar tadi.
"Kau tengah programme game baru kan? Macam lah aku tak tau. Kerja tak siap dalam setengah jam aku heret kau masuk dalam poop." riak wajah Carl serious.
Chipsmore menelan air liur kelatnya. Memang tak lah dia nak bersihkan kandang kuda tu. Busuk tak terkata. Yark!
"Ye lah. Kejap aah. Aku pun nak rest jugak."
"Kau je? Orang lain?"
Chipsmore tarik muncung sedepa.
***
Elora curi-curi pandang ke arah suaminya yang elok bersenam di halaman belakang. Urat-urat di lengan Rylan segera dipandang tajam. Bibir bawah digigit.
"You peek on me again."
Elora tersentak. Sekarang Rylan sudah berada dihadapannya. That blue eyes..
"Kan aku dah cakap. Kau nak tengok tak payah sembunyi. I'm yours. All yours..." Rylan menyelit rambut isterinya ke belakang telinga.
Elora start to fidget when her husband hug her. Mestilah dia suka. Bau maskulin dari peluh Rylan pun dah buat dia 'basah' apatah lagi peluk-peluk macam sekarang ni.
His hard muscle keep pressing her soft boobs. Hehehe...
"Rylan... Your boobies keep rubbing on me."
Rylan diam. Dalam hati sudah gelak suka plus jahat kerana geli hati melihat reaksi Elora. Tak tahan la tu...
"Why? Bukan selama ni kau suka ke? Even we make out." Rylan tekan-tekan lagi benda lembut tu.
Elora dah mendesah. Ni memang cari pasal. Sengaja tubuhnya melawan arah gerakan tubuh Rylan. Her boobs will be flatten by him. Hahahaha...
"Bukan kat sini." bisik Elora.
Rylan tarik senyuman senget. Kedua-dua tangannya naik untuk squeez that 'peach'.
"Soft as ever El." puji Rylan.
Elora dah tak tahan. Tangan Rylan di punggungnya segera di tolak sebelum dia berpusing untuk masuk. But Rylan pull her hand first. Dan of course, Elora selamat dipeluknya dari belakang.
"Whatcha doing?!" Elora terkejut.
Rylan tersengih-sengih sambil rubbing his boner at that soft pillows. Elora dah menjeling.
"Your tool keep growing hard." perli Elora.
"Then... Can you help me to cool it down?"
YOU ARE READING
Dissonant Heartbeat
RandomTidak semua tahu mengenai dirinya.Kawan-kawan,isteri yang 6 bulan dikahwini secara rela dan family yang tidak suka akan dirinya hanyalah sebagai buah catur untuknya.Melainkan kawan rapatnya. Keluarga bahagia. Tidak terlintas langsung dalam fikiranny...