"Rylan?"
"Balik."
Rylan tidak menoleh, sebaliknya dia menyuruh Vicky dan Jack balik.Mereka pun tergesa-gesa keluar.Tiada langsung kata-kata selamat tinggal seperti selalunya.
"Rylan.Tadi kenapa?" soal Elora.
Rylan tidak membalas.Tangan isterinya ditarik menuju ke tingkat atas.Bilik tidur mereka dimasuki.
"Rylan.."
"Lepas ni jangan tanya dah."
Belum sempat Elora membalas nafasnya sudah dicuri oleh encik suami.Bunyi ghairah mula memenuhi bilik itu.
"Aah.."
Elora mencari nafas selepas dikucup rakus oleh suaminya.Mata mula kuyu.Terasa bahagian bawahnya mula basah dengan ciuman sebentar tadi.
Rylan faham akan renungan isterinya itu.Bukannya dia tidak mahu meneruskan tetapi mereka perlu bergerak sekarang.Dia menoleh ingin menuju ke closet tetapi pantas tangannya di paut.
"Please..Dah basah ni."kata Elora.
Rylan memandang kosong wajah penuh nafsu isterinya.Elora pula tanpa pedulikan riak beku Rylan, tangan kekar itu dibawa masuk ke dalam panties di sebalik seluar pendeknya.
"See?"nafas kian berat bila jari suaminya berada disitu.
Rylan mengeluh.Tangan segera ditarik.Wajah penuh nafsu Elora dipandang.Seperti mengharap sesuatu darinya.
"Rylan..Please..Aku janji aku ikut cakap kau lepas ni..Umph!"
Nafas bersatu.Nafsu mencanak naik.Tangan kekar Rylan naik mencengkam boobs Elora.
"Emph!Aaah..!"Elora mengeluh selepas bibirnya dilepaskan.
Rylan dengan wajah bekunya mula meramas perlahan-lahan.Matanya memndang wajah Elora yang mula memerah kerana nafsu.
"Rylan cepat la!"gesa Elora.
Rylan terus meragut bibir isterinya.Perlahan-lahan dia melangkah ke hadapan.Elora pula berundur ke belakang tanpa sedar tiada lagi ruang melainkan hanyalah pintu.
Seluar pendek putih bersama panties berwarna biru gelap Elora ditarik kebawah.Kedua-dua kaki putih itu dikangkangkan.Mulut dibuka.
"Rylan!" terkeluar nama encik suami dari mulut.
Rylan meneruskan jilatannya tanpa menghiraukan Elora yang sudah dikawal nafsu.Dimainkan lidahnya pada biji berahi Elora.
"Ahh..Urrmm..Jangan situ.Shit! Aah.."
Tangannya meramas rambut Rylan sehingga kusut.Manakala tangan lagi satu meramas boobs sendiri.
"Urm..Urghh! Aah..aahh..! I cumming....!"
Bersama raungan panjang yang penuh nafsu Elora mencapai klimaksnya.Nafas berat dilepaskan.
Rylan menarik keluar kepalanya.Wajah kepuasan isterinya dipandang.Bibir dilap dengan belakang tangan.
"Em thanks."bibir suaminya dikucup mesra.
"Siapa cakap dah habis."
Elora memandang ke arah Rylan dengan riak pelik.Baru hendak menyoal tiba-tiba dia didukung.Tangan besar Rylan menampung punggung seksi itu.Kaki Elora automatik melingkar ke pinggang suaminya.Takut pula nanti jatuh.Kan naya tu..
"Yah..So?"soal Elora.
Rylan tidak menjawab melainkan memasukkan senjatanya tanpa amaran.Elora mengeluh.Bibir digigit bila merasakan ruang dalamnya penuh.Entah bila suaminya membuang seluar pun dia tidak sedar.
YOU ARE READING
Dissonant Heartbeat
RandomTidak semua tahu mengenai dirinya.Kawan-kawan,isteri yang 6 bulan dikahwini secara rela dan family yang tidak suka akan dirinya hanyalah sebagai buah catur untuknya.Melainkan kawan rapatnya. Keluarga bahagia. Tidak terlintas langsung dalam fikiranny...