- DH 13 -

12K 100 9
                                    

"Elora?!" menjerit sedikit Jack bila matanya terpandang Elora yang duduk diatas Rylan.

"Hey dude! What's going there?"

"Kau blah.Bawak diorang sekali." kata Rylan sambil menarik rapat wajah isterinya ke dada.

Jack mengangguk tanda faham.Sebelum berlalu sempat dia menyoal soalan kurang ajar.

"Did both of you doing sex? Right here?" bisiknya perlahan.

Siapa tak curious bila lelaki dan perempuan atas rooftop pastu sembunyi dekat belakang dinding dengan posisi perempuan atas lelaki.Mean terkangkang atas dia la dengan nafas mengah and lelaki tu mintak tolong siap dengan bonus.Ha boleh korang fikirkan tak?

"Shh! Just go idiot!" marah Rylan.

Jack mengangkat kedua belah tangannya keatas sambil mengundur perlahan-lahan.

"Hahaha..Nothing to worry guys.I found my phone! Her name's Elora."

Rylan hanya mampu mendengar lawak bodoh Jack sebelum keadaan menjadi sunyi sepi. Rylan mengangkat wajah Elora supaya memandangnya.

"Why Rylan?" suara Elora kedengaran tidak bermaya.

"For us." jawab Rylan.

"Move your ass darling. Fuck me."

Elora menggigit bibir bawahnya. Kepala dilentokkan ke dada suaminya sebelum dengan malas punggungnya bergerak keatas dan bawah.

Rylan mengusap rambut Elora yang sudah serabut. Dia masih bersandar dengan selamba di dinding. Menikmati layanan isterinya walaupun tidak la semanis dan seromantik mana.

"Sss..Rylan.Tak larat.." manja Elora mengadu.

Rylan hanya diam sebelum menikam senjatanya keatas. Mulut Elora terbuka sedikit. Matanya kuyu memandang suaminya.

Rylan turut membalas.Merenung mata biru yang cantik itu. Kepala Elora ditarik sebelum bibir mereka bercantum.

Lama.

***

Arya gelisah menunggu Elora. Sampaikan majlis dah habis pun batang hidung Elora tak kelihatan.

"Hey Arya.You tak nak balik ke?" soal Vicky.Mulutnya mengunyah buah.

Arya mengurut dada akibat terkejut. Vicky dipandang.

"I tunggu Lora. Tapi entah kemana dari tadi tak muncul-muncul." leher dipanjangkan.

Vicky hanya melihat kegelisahan Arya. Mulutnya masih mengunyah sebelum kaki nya menghampiri gadis itu.

"Wanna hangout?" soal Vicky.

Arya terkedu.Adakah ini date pertamanya? Oyemgiiii...!

"Tapi Lora.."

"Jangan risau.Dia dengan Rylan." potong Vicky.

Arya masih lagi ragu-ragu.Entah kenapa hatinya gelisah bila setiap kali mata mereka bertembung.

"You jangan risau ok? I ada.Jom." tangan Arya ditarik ke pintu keluar.

Arya hanya menurut sambil memandang tangan mereka yang bertaut erat.

***

Dissonant HeartbeatWhere stories live. Discover now