Prolog

7.5K 217 16
                                    

Wielka sala była w całości wypełniona uczniami, nauczycielami, a nawet duchami, które również postanowiły uczestniczyć w tej uroczystości, a była to wyjątkowa uroczystość. Jak co roku pierwszego września uczniowie zostaną przydzieleni do swoich domów. Chociaż przydzielenie ich nie jest łatwe, to tego zadania podejmuje się Tiara Przydziału. Była już dość stara, co nie znaczy, że wykonywała źle swoją pracę.

Kiedy w końcu w Wielkiej Sali zawitała owa tiara od razu można było usłyszeć szepty zainteresowania ze strony pierwszoroczniaków. Niektórzy już od dawna wiedzieli, do którego domu chcieli by należeć, a niektórzy dość niedawno dowiedzieli się o całej magii. Kiedy w końcu nie znajomy jedenastolatkom nauczyciel stanął obok stolika z Tiarą oraz listą w ręce szepty ucichły.

- Black Syriusz! - krzyknela tiara, a z tłu wystąpił dość niski chłopiec z ciemnymi włosami.

- Gryffindor! - krzyknela, a na twarzy chłopaka można było ujrzeć zmieszanie.

Po nim wystąpiło również parę osób, niski chłopak trafił do Gryffindoru, rudowłosa dziewczyna również, kilka osób trafiło do Slytherinu, co najbardziej zainteresowało dziewczynę. Albowiem ma tym domu zależało jej najbardziej.

- Jones Alexandrina - wybrzmiał niski głos, a po chwili z tłumu wystąpiła drobna blondynka. Po chwili usiadła na stoliku i poczuła jak coś dotyka jej głowy. Zamknęła oczy, w chwili kiedy usłyszała dziwny głos dochodzący jakby z jej głowy.

- Widzę, że mamy tu kolejny ród. Rodzice byliby bardzo zawiedzeni gdybyś nie dostała się do Slytherinu, prawda? Masz niesamowite szczęście, bo właśnie do tego domu najbardziej mi pasujesz - powiedział zachrypnięty głos.

- Slytherin! - wykrzyknęła Tiara, a blondynka od razu otworzyła oczy z wielkim uśmiechem. Zeszła ze stołka i poszła w stronę stołu, który nadal klaskał.

- Alexandria - powiedział przyjazny głos za blondynką kiedy ta w końcu usiadła przy stole. Dziewczynka odwróicła się i ujrzała Andromedę Black.

- Alex - wtrąciła - Witaj Andromedo - uśmiechnęła się w stronę Black.

- Udało ci się - powiedziała z uśmiechem kobieta, a blondynka pokiwała głową.

- Tak, udało się...


W A Ż N E  O G Ł O S Z E N I E -------

Rozdzialy postaram się aby pojawiały się MINIMUM raz w miesiącu, jak się wyrobię to trochę szybciej. Jeżeli coś was interesuje, intryguje, ciekawi - Możecie zajrzeć na książkę, która pojawi się już niedługo. Będzie to książka z ogłoszeniami w sprawie rozdziałów (może pojawia się tam jakieś pytania do was, kto wie).

Dlatego warto mieć ta książke w bibliotece, aby wiedzieć o nadchodzących rozdziałach itp.

A teraz zapraszam do następnego rozdziału!

• Forbidden love • Syriusz Black Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz