3) Sen olduğunu biliyordum!

2.1K 136 42
                                    

Multimediada Lara

Gecikti biliyorum ve özür dilerim. Ama bölümler yorum ve oy sayısına göre geliyor yani oy ve yorumları lütfen eksik etmeyin. Ve son olarak Ecrin bildiğiniz gibi şarkı söyleyecek. En begendiğiniz şarkı isimlerini yorumda yazarsanız sevinirim. birden fazla olabilir.

"bana en iyi öğretmen olduğunu söyle"

"Emin ol Antalya'nın en iyisi"

"Tamam ama yeteneğin olmadıkdan sonra ögretmenler bir şey yapamaz ki"

Naz'a öfkeyle baktım."sen beni kendin gibi mi sanıyorsun"

Bazen istemsizce düşündüklerini söyleyiveriyordu ve genellikle bu düşünceleri sinir sınırımı zorluyordu.

"sen ona takılma Ecrin. Başaracağına eminim"

Ayben'e doğru gülümsedim.

"tamam o zaman bugün okula gitmiyor muyuz" dedi Çiğdem.

"gitmiyoruz" dedim kahvemden bir yudum alırken.

"Ama Lara denen sürtük okulda ve Arda'da okulda. Gitmezsen Arda, Lara için açık hedef olur" dedi Naz düşünceli düşünceli.

Tamam, sözlerimi geri alıyorum. Bu kız bazen gerçekten akıllı olabiliyor. Ayağa kalkarken aceleyle konuştum " geç kalıyoruz acele edin" deyip masaya bir miktar para bırakırken çıkışa yöneldim.

Dün ne mi olmuştu? Derya'yla konuştuktan sonra onların evine gitmiştim. Sonra kızlarda gelmişti. Ve tüm gece boyunca benim sahne performansım hakkında konuşup araştırma yapmıştık. Çok değil üç gün sonra seçmeler vardı. Az olsada ses konusunda kendime güveniyordum. Kimi kandırıyorum? Ben her konuda kendime güvenirim.

Ayben'in arabasına doğru yürürken bir yandan tüm gece boyunca kapalı kalan telefonumla uğraşıyordum. Arda aramıştı, iki kere. Barış on üç kere Kefen altı kere ve diğer önemsiz bir kaç insan. İlk geceden yeni evimde kalmadığım için bana kızmış olmalıydılar.

İlk olarak Arda'yı aramaya başladım.

Serra merakla bana döndü "kimi arıyorsun?"

"kural altı. Meraklı insanlardan nefret ederim." diye söylendim. Artık hayatımdaki belli başlı şeylere daha dikkat ediyordum. Daha disiplinli ve programlı biri olacaktım

"ilk beşe ne oldu"

Hattın diğer ucundan helen sesle tökezledim. İlk defa bu kadar hızlı açmıştı.

Ne demeliydim? Takılmadan basit bir açıklama yaptım "selam.üzgünüm, seninle konuşmuyordum"

Gülümsediğini hissediyorum. " kiminle konuşuyorsun"

"Boşver. Nerdesin,"

"Asıl sen nerdesin? Konuşmamız gerek. Niye eve gelmedin?"

Beni merak ediyor.

"annem seni sorup durdu"

Annesi beni merak ediyor.

"bunları okulda konuşuruz. Yoldayım" derken sert bir şeye çarpınca acıyla inledim.

Telefonumu kulağımdan ayırmıştım ve elim istem dışı olarak anlıma gitmişti.

"önüne baksana aptal" dedim öfkeyle çarptığım çocuğa.

"üzgünüm" dedi şaşkınca.

Bana doğru bir iki adım attı. Derya ve Çiğdem hemen yanı başıma gelmiş endişeyle yüzüme bakıyorlardı. Diğerleri ise çarptığım yakışıklıya.

Mükemmeli'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin