4)Doğruluk mu Cesaret mi?

2K 140 138
                                    

Vote ve yorum sayısına göre bölüm geliyor. Yani lütfen eksik etmeyin. İyi okumalar :)

Birde müzik önerisi istemiştim ama sadece bir kişi yardımcı oldu ayrıca teşekür edderim Zayn_ep :*

Açelya alayla gözlerini kıstı "isimsizin sitesini bana vereceksin" 

kahkaha attım. "aptal aptal konuşma bunu asla yapmam"

Kollarını göğsünde bağladı "en azından ortak oluruz"

Gözlerimi kıstım. Bunu neden istiyordu? "bunu neden istiyorsun"

"çok basit, Burak yüzünden tüm ünümü kaybettim ve şimdi geri kazanacığım" 

Ona dikkatle baktım. "sana güvenmiyorum. Unut bunu"

"şimdi gider herkese aslında isimsizin sen olduğunu anlatırım"

Bunu gerçekten yapabilecek gibi duruyordu. Ama üstüne gidecektim "blöf yapıyorsun" 

Tek eliyle kapının kolunu kavradı "beni zorlama"

"biraz zaman ver"

"akşam evde görüşürüz" diyerek gitti.

Lanet olsun! Böyle bi hatayı nasıl yapmıştım? Kesinlikle içerlerede bakmalıydım. Kahretsin! Peki şimdi ne olacak?Arkamı dönerek aynaya baktım.

Kendine gel Ecrin. Hiçbir şey olmayacak. Açelya'yla ortak olmak o kadar da kötü bir fikir değil. Kimi kandırıyorum? Bu berbat bir fikir. Kesinlikle beni satacak. Belkide şuan herkese her şeyi anlatıyor.

Derin bir nefes aldım. Şuan isimsizden başka düşünecek daha önemli işlerim vardı. Mesela şu seçmeleri kazanmak gibi. Sadece bu işe odaklanmalıyım. Sadece seçmeleri kazanmaya, Lara'yı yenmeye...

Yüzüme su çarpıp tekrar kendime baktım. Ben  Kraliçeyim. Kimse bana kkarşı gelemez. Kral bile.

Eğer bu kez Arda'nın büyüsüne kapılırsam bir daha aynaya bakacak yüzüm olmaz. O seçimini yaptı. Onu yeneceğim. 

***

"sana söylemiştim Ayça,  basit bir sulu göz numarası ve bam! Arda etrafımda pervane oluyor!" Dedi Lara oturduğu koltukdan kalkıp etrafında dönerken.

"aptalsın Lara! Gerçekten aptalsın! Arda seni sevmiyor. O sadece Ecrin'i kıskandırmaya çalışıyuor"

Lara bu sözlerin üstüne hırs dolu gözlerini Ayça'ya çevirdi "sen, beni kıskanıyorsun"

Ayça şaşkıonca arkadaşına baktı.

"Arda'nın beni sevdiği gerçeğini kabulleemiyorsun. Sende ona aşıksın değil mi? Söylesene" derken arkadaşını kollarından tutup sarsmıştı.

"Yeter artık!" dedi Ayça, Lara'dan kurtulup kapıya doğru yürürken. "sonun yakın senin. Kraliçe seni yenecek! "

"Arda benim yanımdayken mi" dedi Lara öfkeyle.

"Arda senin yanında felan değil aptal! Neden yapıyor bilmiyorum ama o seni Ecrin'e karşı kullanıyor. Sen onun için basit bir oyuncaksın" 

Ayça sözlerini bitirir bitirmez çıkarken Lara üzgünce koltuğa  oturdu "ama ben onu seviyorum."

***

 "Ardaaa" Barış'ın sesiyle dudaklarımı kızın dudaklarından ayırdım ve ona döndüm

"naber dostum"

"iyi" derken yanıma oturarak elini dizime vurdu " gönder şu sürtüğü. Seninle bir şey konuşacağım"

"ben sürtük değilim" dedi yanımdaki sarışın.

Mükemmeli'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin