Sınavlarım bir iyi bir kötü geçiyor bana dua edin ya.
Resim troll
1 Yıl Sonra
"Teddy bu yıl-"
"Evet baba S.B.D.'lerim onun altında olursa süpürgemi alacaksın ve James yasak" Draco sadece gülümsemekle yetindi.
"Ve James sende bu yıl S.B.D almaya-"
"Evet baba Teddy yasak" ikisi de gözlerini devirirken Harry'de gülümsemişti. Teddy altı, James beş, ikizler dört Lily ise üçüncü sınıf olmuştu. Gerçi okulların açılmasına daha bir ay kadar bir süre vardı ama her neyse.
"Baba- sarışın olan, bunlar sana gelmiş" Lily elinde iki mektupla içeri girdi.
"Sağol tatlım" diyip mektupları aldı Draco. Bu arada hala masada S.B.D. konusu dönüyordu. Narcissa'da Teddy'nin notlarından pek memnun değildi ve Andromeda'ya haber vermekle tehtid ediyordu kendisini. Andromeda, Harry'nin onu iyi yetiştiremediğini düşünürse burada kalmasına izin vermezdi.
"Kimden?" dedi Harry gelen mektuplarla ilgilenen tek kişi olarak.
"Bir saniye Bebeğim" dedi Draco, Harry'nin elini öperken. O kadar naifti ki bir yıl geçmiş olmasına rağmen Harry alışamıyordu. Okul zamanları anlaşamıyorlardı belki ama evlendiklerinde de böyle değillerdi.
"Millet beni dinleyin" diye seslendi Draco ve herkes bir anda susup ona doğru döndü.
"Bir kaç önemli haberim var" derin bir nefes aldı.
"Artık iksir profesörünüz ben değilim" dediğinde James'ten bir 'yes!' gelmişti ama hemen toparladı.
"Baba ben" Draco gülümsedi. James iksirde berbattı ve Draco haksızlık olmasın diye ona pek yardım edemiyordu.
"Biliyorum sorun değil" Draco gülümsediğinde Harry kaşlarını kaldırmıştı.
"Bu tepkiyi Albus'tan beklerdim" demeden edememişti ve tabi ki Albus gözlerini devirdi.
"Bir dakika kovuldun mu?!" dedi Narcissa açılmış gözlerle ve herkese bir anda dank etmiş gibi tekrar Draco'ya döndüler.
"Hayır, Profesör McGonnagall branşımı değiştirmemi istiyor. Karanlık Sanatlara Karşı Savunma'ya geçmemi" Harry soru sorar şekilde baktı.
"Bu da" dedi Draco elinde ki zarfı göstererek.
"Eğer bu geçişi kabul edersem olacak olan yeni iksir profesörünüzden" mektubun dışını gösterdi. Kocaman 'Draco Potter' yazıyordu bu da James'in fenalık geçirmesine sebep oldu. Draco öğretmenken bile o derste berbattı, Snape'i düşünemiyordu ki isminin James olması soyadının Potter olması ve bir Gryffindor olması ayrıca Snape ile yıldızının hiç barışmaması...
"Ben, ben Durmstrang'a gidebilir miyim?" dediğinde Harry kafasını sertçe hayır anlamında salladı.
"Bu yıl, kendisinin okulda olmasından çok memnun olacağımızı, daha ilk günden canımızın sıkılacağını söylemiş ki-" Draco'yu Harry tamamladı.
"Snape her zaman haklıdır"
*
Tabi ki olan olmuştu, açılış şöleninde McGonagall bu yılda üç büyücü turnuvasının olacağını söylemişti. Herkes heyecanlanırken Malfoy'lar kesinlikle bu durumdan hiç hoşnut değildi.
Durmstrang and Beauxbatons öğrencileri içeri girerken de, Pansy ile Hermione içeri girerkende. Öyle ki Pansy, Draco'nun bakışlarından korkmuş bu yüzden hemen Hermione'nin yanına oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Found Love || Drarry
FanfictionSavaşta Draco'nun Harry'e asa fırlatması ardından başlayan bir aşk Lucius Malfoy'un Azkaban'dan kaçmasıyla büyük bir mola vermek zorunda kalmıştı. Dört yıllık bir birliktelikten beş çocukları olmuştu, ikisi ikizdi ve biri Lupin'in oğluydu ama mutlul...