"Albus Severus Malfoy" Albus doğruluk iksirini içtikten sonra dahi aynı şeyleri anlatınca Harry'nin bir şeyi beyan etmesi gerekiyordu; Albus'un lanetinin ne olduğu gibi.
"Doğumundan sadece bir gün sonra Lucius Malfoy tarafından lanetlenmiştir. Laneti ise büyü yapmayı becerememek ve büyücülük dünyasında kabul görmemektir" Albus ise bunu daha yeni öğrendiği için çok şaşkın aynı zamanda çok kızgındı.
"Laneti bozacak tek şey Albus'un Mürver asa ile affedilmez lanetlerin en büyüğünü uygulaması ve birini öldürmesidir. Albus bunu şu an burada öğreniyor. Lucius Malfoy'un ölümü tamamen meşru müdafaadır"
Juri üyeleri küçük bir kaç tartışmadan sonra Albus'u suçsuz bulduklarında herkes derin bir nefes almıştı.
*
"Benim gibi bir iksir ustasının gerçekten babamın yapacağı büyülere karşı bir panzehiri olmadığını mı düşünüyordun?" Harry tekrar derin bir nefes aldı.
"Sanırım bu sefer her şey gerçekten bitti. Öyle değil mi?" Draco derin bir nefes aldı bu sefer.
"Öyle görünüyor" masayı toplama işlemi bittiğinde birlikte salona geçmişlerdi.
"Dışarıda tetikte bekleyen bir düşmanın olmadığını bilmek o kadar rahatlatıcı bir his ki" dedi Draco, Harry'i göğüsüne bastırarak.
Flash Back
"Merhaba"
"Merhaba"
"Nasılsın?"
"İyiyim, sen nasılsın?"
"Bende iyiyim"
"Harry/Draco" ikisi de tebessüm etti ancak bu tebessüm burkuktu.
"Dumbledore'u öldürmek istemiyorum" Harry derin bir nefes aldı.
"Dumbledore'u öldürmeni istemiyorum" Draco derin bir şekilde Harry'e baktı.
"Bir de seni sevmemek istiyorum" dedi.
"Neden?" dedi Harry.
"Çünkü seni sevmeseydim daha kolay bir şekilde kötü adam olurdum. Sen asıl kötü adamı hakladığın zaman da Azkaban o kadar kötü gelmezdi gözüme" Harry kaşlarını çattı.
"Ben asıl kötü adamı hakladığım zaman sen yine Azkaban'a gitmeyeceksin" dedi Draco'nun yüzünü ellerinin arasına alarak.
"İnsanlar demeyecek mi neden diye? Neden herkesi aldın ama Draco hala dışarıda demeyecekler mi? Özellikle bul- Granger ve Weasley?" Harry bu sefer içten bir şekilde tebessüm etti.
"Onlara senin en başından beri benimle olduğunu anlatırım. Hep iyi tarafta olduğunu söylerim" Draco samimiyetsiz bir kahkaha attı.
"Sana sen sırf Voldemort'u yendin diye bu konu da inanmazlar" dedi derin bir nefes alarak.
"Böyleyken belki ama inanmaları için bir yol biliyorum"
"Neymiş o" Harry yavaşça Draco'nun bir elini alarak karnına koydu.
"Savaş öncesi seni hamile bırakmayacağım" Harry derin bir nefes aldı.
"Bana kızma ama eğer ölen taraf ben olursam senden bir çocuğum olmasını çok isterim" Draco'nun diş gıcırdatma sesi dışarıya gelmişti.
"Sana. Bir. Şey. Olmayacak!" Harry Draco'nun yanağını öptü.
"Sadece olasılıklar ama beni de anla"
"Dışarıda tetikte bekleyen bir düşmanın olmaması hissini o kadar çok merak ediyorum ki" dedi Draco yavaşça Harry'e yaklaşırken.
*
Malfoy malikanesinde Draco, Harry'i ifşa etmemişti ve Harry ile Ron mahzenden kaçmışlardı. Draco ve Narcissa ile küçük bir düello yaparken Harry bu durumu herkesin gözü önünde böyle bir durumdayken nasıl anlatacaktı hiç bilmiyordu ama bir şekilde anlatmak zorundaydı.
Bellatrix, Hermione'nin boğazına asa dayayınca mecbur asalarını atmak zorunda kalmışlardı. Harry nasıl oluyor da beyni hala iflas etmiyor buna çok şaşırıyordu ancak bu arada Dobby avizenin vidalarını söküyordu. Bu da Hermione'nin kurtulmasını sağladı. Ron ona sarılınca Harry asalarını almak için Draco'nun yanına gitti. Draco tabi ki kendini de ifşa etmemek için direnmek zorundaydı ve direndi de ancak Harry asalarını aldıktan sonra yavaşça ve çaktırmadan test sonucunu Draco'nun cebine atmıştı.
Flash Back Sonu
"Bir şey konuşmamız lazım" dedi Harry. Aslında James'ten sonra da hep bu yöntemi kullanmıştı. Yani test sonucunu ikizlerde de kızlarında da hep bir şekilde Draco'nun cebine koymuştu.
"Efendim?" dedi Draco, Harry'nin saçlarını okşarken.
"Bugün ceketinin cebine bakmadın sanırım. Zaten mahkeme Albus falan derken normal de" ayrıca Draco da Harry'nin her zaman bu yöntemi kullandığını biliyordu.
"Ne?" diyip ayağa kalktığı zaman Harry sadece omuzlarını silkmişti ancak Draco oraya kadar gidemeyeceğine karar verdi.
"Accio ceket" dediğinde ceket kucağına düşmüştü. Anında ceplerini karıştırmaya başlamış ve aradığını da bulmuştu.
"Ama ben, bu nasıl olabilir? Biz, biz bunu sadece bir kere yaptık" Draco sevinse mi üzülse mi bilemiyordu.
"James'te bir kerenin sonucu biliyorsun" dedi Harry. Draco o kadar çok şaşırmıştı ki ne tepki vermesi gerektiğini bilmiyordu.
"Çocuklar-"
"Çocuklar biliyor, senin bilincin kapalıyken yani biz öyle sanarken öğrenmiştim" Draco bir kaç derin nefes aldı.
"İnanamıyorum" dedi dolu gözleriyle Harry'e bakarak.
"Bir çocuğumuz daha mı oluyor?" dedi gülümseyerek. Harry'nin de gözleri dolmuştu, yavaşça başını salladığında Draco onu elinden tutarak ayağa kaldırdı ve ardından kucağına aldı.
"İŞTE BU BE!" diye bağırdı istemsizce.
"TANRIM DAHA MUTLU OLDUĞUM ÇOK AZ ZAMAN VARDIR!" Draco'nun bağırmalarıyla Narcissa dahil herkes merdivenden aşağıya inmişti.
"Zaten beş taneyiz!" demişti Lily uykusundan uyanmış bir şekilde.
"Gerçekten neden bu kadar sevindin anlamıyorum" dedi Scorp gerinerek. James, Teddy'nin omzunda uyumakla meşguldü.
"Çünkü on yıl sonra tekrar bir aile olduk ve bu da onun küçük bir kanıtı oldu" dedi Albus gülümseyerek ve Draco'ya bakarak. Draco ise hiç birini duymadan küçük bir çocuk gibi eğlenmekle meşguldü.
10 Yıl Sonra
"Sakin olur musun?" dedi Lily.
"Sana söylemesi kolay tabi sen evlenmiyorsun" dedi James oda da dönüp dururken.
"Evleneceğin adamla doğduğun günden beri yan yanasın bilmiyorum farkında mısın?" dedi Albus gözlerini devirerek.
"Çocuklar tamam, yarın düğün var neden uyumuyorsunuz?" dedi Draco kucağında dokuz yaşında ki Molly Narcissa Malfoy ile.
"Çünkü James çok gergin ve bizde ona eşlik ediyoruz" dedi Scorpius.
"Daha çok geriyoruz demek daha doğru olur" dedi James.
"O zaman biz biraz da diğer damadın yanına gidelim, hem Rose ve Hugo fazla yalnız kalmıştır" dedi Lily.
"Ayrısınız sanıyordum" dedi Albus ama James araya girdi.
"Hayır! Oturun oturduğunuz yere!" dedi ama Molly abisi sesini yükseltince kafasını babasının boynuna gömmüştü.
"Çocuklar yeter artık. Hadi yataklarınıza hemde hemen!" diye noktayı koydu Harry. İşte bu kadardı, ilk on yıl berbat geçmiş olsa da diğer on yıl o kadar güzeldi ki ilkinin acısını unutturmuştu ve Malfoy ailesi artık gerçekten mutluydu.
Harry uyandığında Hogwarts trenindeydi ve karşısında sadece Ron vardı ama neler oluyordu?
"Draco gerçekten bir aptal. Onunla seviştiğine inanamıyorum" demişti sertçe. Bir dakika her şey rüya falan mı-
ŞAKA ŞAKA MUTLU SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Found Love || Drarry
FanfictionSavaşta Draco'nun Harry'e asa fırlatması ardından başlayan bir aşk Lucius Malfoy'un Azkaban'dan kaçmasıyla büyük bir mola vermek zorunda kalmıştı. Dört yıllık bir birliktelikten beş çocukları olmuştu, ikisi ikizdi ve biri Lupin'in oğluydu ama mutlul...