1.3

4.6K 386 325
                                    

Sevgilimden ayrıldığıma göre Watty'de depresyona girebilirim.

Medya da Teddy ve James yok çünkü onlar sevişiyor.

Harry ve Draco'nun yukarıya doğru çıktığını gören çocuklar hızlıca kendi odalarına dağılmışlardı. Harry ise kesinlikle odaya girdikten sonra bile ağlıyordu.

"Buna gerçekten hazır mısın?" dedi nefes almaya çalışarak.

"Harry ben buna hazırım da sen görmeye hazır mısın gerçekten?" Draco kocası için endişelenmeye başlamıştı. Harry konuşmak yerine sadece kafasını sallamıştı yavaşça.

Draco yavaşça üstünde ne varsa çıkartmaya başladığında Harry gözlerini sıkı sıkı kapatmıştı. Draco'nun vücudunda bir sürü yeni lanet izi göreceğini de biliyordu.

"Sanırım bu kadar" dedi Draco, Harry gözlerini açsın diye. Boxerına kadar üstünde ki her şeyi çıkartmıştı. Harry yavaşça gözlerini açmış ve kocasına doğru yürümüştü.

"Aman Tanrım" dedi ellerini Draco'nun göğüsünde gezdirirken. Vücudunun her bir santiminde yara izi var gibi duruyordu.

"Neden" diyip yutkundu Harry.

"Neden yüzüne hiç bir şey yapmadı?" Harry kafasını kaldırmıştı yavaşça, Draco kendisinden hayli uzundu hala.

"Çünkü, ne olursa olsun bir Malfoy dışarıdan bakılınca asil görünmeli değil mi?" dedi Draco gülümseyerek ama bir sürü kırgınlık barındırıyordu bu gülümseme. Harry kafasını tekrar normal hizaya getirdi ve Draco'nun kalbinin üzerinde ki -belki de tüm vücudunda ki en derin- yaraya ufak bir öpücük kondurdu.

"Arkanı döner misin?" dediğinde Draco onun ellerini yakalamıştı.

"Bak, bunu görmeye hazır olduğuna emin misin?" Harry kafasını salladı sadece.

"Şunu bilmeni istiyorum, o yazı beni rahatsız etmiyor" Harry kaşlarını kaldırırken Draco arkasını dönmüştü.

Harry artık sadece Draco'nun bedeninde bir kabartma gibi duran yazıya baktı. 'Harry Potter'ın malıdır.' yazıyordu.

"Ben sadece buna inanmakta zorluk çekiyorum" Harry dokunmak için elini uzattı ancak Draco ondan hızlı davranıp önüne döndü.

"O Lucius Malfoy, Harry. O bir evlat değil bir robot istiyordu." Harry derin bir nefes aldı ve kendi gömleğini çıkartmaya başladı.

"Ne yapıyorsun?" dedi Draco.

"Belki dramatik bir hikayesi yok ama seninde bilmen gereken bir şey var" dedi Harry gömleğinin düğmeleri bitince onu bırakıp önce pantolonunu çıkarmaya başladı.

"Albus, beş yaşındayken oldu" pantolonu çıkarttıktan sonra gömleğini çıkartmıştı. Onunda göğüsünde kocaman bir yara izi kalmıştı, hatta neredeyse kalça hizasından başlıyordu -Harry de boxerını çıkartmadığı için ucu çok belli olmuyordu-

"Tanrım bu nasıl oldu?" dedi Draco, Harry'nin yara izine dokunarak.

"Çok küçüklerdi, hepsine yetişemiyordum. Annem Teddy ve James ile uğraşırken ben Lily'i yeni yatırmıştım. Aşağı indiğim zaman Albus'un elinde annenin asası vardı, biliyorsun sahibi annen olsa da başkalarında da bayağı işe yarıyor -Draco gözlerini devirmişti- nasıl yaptığını onun da bilmediğinden eminim. Hatırladığım tek şey çok büyük bir acı duyumsamamdı. Voldemort dördüncü sınıfta o mezarlıkta yara izime dokunduğu zaman o kadar canım yandı mı hatırlamıyorum bile" Harry tekrar kafasını kaldırmıştı.

"Uyandığımda St, Mungo'daydım. Albus sana bu yüzden bu kadar çok düşmanlık besliyor aslında. Annem Teddy ve James ile bende Lily ile ilgilenirken seninde o ikisiyle ilgilenebileceğini ve bu sayede bunun olmayacağını düşünüyor" Draco derin bir nefes aldı.

I Found Love || Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin