1.8

4.1K 320 122
                                    

Bunun dışında son dört bölüm olduğu için yeni bir hikaye daha yazmaya başladım. Belki seversiniz.

Albus nefes aldı, bir çok ruh emici varken babasını kurtarması gerekiyordu. Harry ona en sevdiği kişiyi sormuştu, Albus şüphe dahi etmeden kendisi olduğunu söylemişti ama tribünde Harry'i görünce çok kasılmıştı.

Asasıyla süpürgesini çağırdıktan sonra yukarı doğru çıkmıştı. Harry çok gergindi, dört şampiyon da bulutların üzerindeydi ve yerde Harry bayılmak üzereydi. Harry dışında hiç bir Malfoy'da orada değildi kim olduğunu Albus'un anlamaması için.

"Baba?" Scorp yanına geldiğinde ise kaşlarını kaldırmıştı.

"Ama hepiniz buradasınız?"

"Babam hariç" dedi Teddy sırıtarak. Harry bunun ne kadar olgunca olduğunu düşünmüştü, en büyük korkusuyla en sevdiği şey aynıydı.

*

"İşte Potter!" diyordu herkes, ilk dönen Albus olmuştu çünkü Teddy ile çok çalışmışlardı. Draco ise çok şaşkındı ve aynı zaman da kendine gelmeye çalışıyordu şu an.

"Daha hızlı olabilirdim" dediğinde Albus hala cevap vermiyordu, tabi araları çokta iyi değildi hala. Akşam olup herkes odalarına dağıldığında bile Draco iyi hissetmiyordu.

"Draco"

"Ben, evet" Harry tebessüm etti.

"Gel üstünü değiştirelim"

"Tamam" Harry bu şirin Draco'yu daha çok sevmişti. Yavaşça üstünde ki cübbeyi çıkarttı ve kenara koydu.

"Kendim yapabilirim" dedi Draco kızararak. Hala birbirlerini tamamen çıplak görmemişlerdi.

"Draco" ama cevap vermedi ve arkasını dönerek üstünü çıkarttı. Harry birlikte geçirdikleri bir yıl boyunca bunu aşamamaktan yorulmuştu. Draco üstünü giyinmeye başlamadan önce kendisi de üstünü çıkarttı.
Elini tuttu ve kendine doğru çevirdi.

"Harry"

"Kes sesini" ayaklarını yukarı kaldırdı Draco'nun dudaklarına yapıştı. Çok büyük bir açlıkla öpüyordu. Draco çok tereddüt ediyordu belliydi ama kendine engel olamıyor olmalıydı.

"Rahat ol, lütfen" dedi Harry ayrılıp alınlarını birbirine bastırdıklarında.

"Harry, yapabileceğimiz tek şey konum değiştirmek. Bunu yanlış anlama ama özellikle şu konumdayken bunu kaldırabilir miyim bilmiyorum" Harry gözlerini bile kırpmıyordu.

"Draco"

"Özür dilerim" diyip kaldırdı başını Draco ayrıldı Harry'den. Harry derin bir nefes aldı.

"Draco bunu aşmamız gerekiyor" arkasından sarıldı kocasına.

"Harry-"

"Sana benim altıma gir demiyorum ki, sadece bunu aşmamız gerekiyor diyorum" Draco derin bir nefes aldı.

"Bunu nasıl yapacağız?" Harry gülümsedi.

"Birbirimizi tekrar tanımamız gerekiyor, izin ver bana seni tekrar tanıyayım. Keşfedeyim ve yeni halini bileyim. İzin ver bana" Draco nefes aldı ve belinde ki kollarını açtı.

"Kapat gözlerini" Harry sadece gözlüğünü çıkarttığında Draco gülümsedi. Yavaşça çıkarttı boxerını çıkarttı ve yavaşça yatağa uzandı. Kendi gözlerini kapattı ve nefesini verdi.

"Gel" dedi sadece. Harry gözlüğünü taktı ve yavaşça yürüdü. Draco'nun canının acıması yakıyordu canını, cinsel hayat yaşamamaları değil. Yavaşça yatağa girdi ve kendisi de boxerını çıkarttı. Yanına uzandı sadece ve koluna kafasını koydu.

I Found Love || Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin