two

7.9K 646 817
                                    

Annesi defalarca Yoongi'yi uyandırmaya çalışmış en sonunda ise pes ederek salonda oturmaya başlamıştı. Yine de oğluna kıyamayıp tekrar uyandırmak için merdivenlere yöneldiğinde çalan kapıyı duyup Yoongi'yi uyandırmayı boşvermiş ve kapıya ulaşmıştı.

"Günaydın Bayan Seohyun."

Bayan Seohyun önünde saygıyla eğilen gence gülümsedi.

"Günaydın Jimin bu saatte ne işin var burada?"

"Yoongi'yi okula bırakacağım efendim."

Bayan Seohyun gülüp eli ile içeriği gösterdi.

"İçeriye gel lütfen Yoongi daha uyanmadı."

Jimin ayakkabılarını çıkarıp içeriye girdikten sonra merdivenleri işaret ederek Bayan Seohyun'a baktı.

"Şansımı deneyebilir miyim?"

"Tabii ki."

Sakin adımlar ile basamakları çıkıp Yoongi'nin odasının kapısını çalmadan içeriye girdi.

Yoongi neredeyse battaniyeyi boğazına kadar çekmiş oldukça huzurlu bir şekilde uyuyordu. Jimin yatağa doğru biraz daha yaklaştı ve nefes almak için çok az aralık duran dudaklarına ardından düz bir çizgi halini almış gözlerine baktı.

Sevimli duruyordu.

Ama uyurken görünen bu sevimliliği uyandığı an çirkefliğe dönüşüyordu.

Jimin bir hafta boyunca onun nasıl biri olduğunu çok iyi anlamıştı.

Tam anlamı ile baş belası küçük çocuklar gibiydi fakat uyurken iyiydi, çünkü konuşmuyordu.

Daha fazla ona bakmayı boşverip kulağına eğildi.

"Müstakbel eşim uyanma saatin geldi."

Yoongi eli ile hafifçe önünde duran yüze vurdu ve kaşlarını çatarak Jimin'e sırtını döndü. Jimin ise onu uyandırmak için daha sesli bir şekilde konuşmaya başladı.

"Yoksa seni öperek mi uyandırmam gerekiyor."

Yoongi'nin yüzüne doğru yaklaştığında Yoongi gözlerini açıp elini Jimin'in yüzüne koydu.

"Eğer biraz daha yaklaşırsan kafanı dişlerim."

"Tamam sen kazandın ama bir gün öpeceğim bunu ikimizde biliyoruz."

Yoongi sesli bir şekilde gülüp başını salladı.

"Güzel hayal, sonuçta kurmak bedava değil mi."

Ardından aklına gelen şey ile yataktan kalkmadan Jimin'e döndü.

"Dışarıya çık."

"Neden ki?"

Üzerindeki battaniyeyi üzerine sararak yatakta doğruldu ve sırtını duvara yasladı.

"Üstümü giyineceğim."

"Birkaç hafta sonra her şeyini göreceğim zaten."

Yoongi el hareketi çekmek için elini kaldırdı fakat kendini durdurup Jimin'in yüzüne baktı.

"Nah görürsün."

Sonrasında ise Jimin'i umursamadan üzerindekini kenara itti ve yataktan kalkıp dolabına yöneldi. Boxerının biraz daha altına kadar ulaşan tişörtünden başka hiçbir şey yoktu üzerinde çünkü gece uyurken altına bir şey giymeyi sevmiyordu.

"Sence yanımda böyle gezmen doğru bir hareket mi?"

"Çık dışarıya o zaman gerizekalıcım."

MARRIAGE | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin