"Uyan artık ya! Sıkıldım beklemekten!"
Yoongi eşinin yanağını çekiştirerek sesini biraz daha yükseltmişti çünkü uzun bir süre önce uyanmıştı fakat yataktan çıkamıyordu. Jimin onu tamamiyle kollarının ve bacaklarının arasına alarak kendine hapsettiği için yerinden bile kıpırdayamıyordu ve acayip derecede sıkılmıştı. Çünkü Jimin gayet mutlu bir şekilde uyuyordu.
"Jiminie bırak artık beni!"
Jimin'in kış uykusuna yatmış olma ihtimali bir süre Yoongi'nin aklından geçse de sonradan bu mevsimde kış uykusuna yatılmayacağını düşünerek kendisini bırakması için eşinin koluna vurmuştu.
"Bir daha seninle uyumayacağım!"
Yoongi sinirli bir şekilde konuştuğu gibi Jimin kollarını çekerek eşini serbest bırakmıştı.
"Uyumuyordun değil mi! Piştim ben az önce orada ya ne insafsız adamsın."
Geriye dönerek yastığını aldıktan sonra Jimin'in kafasına vurduğunda Jimin de kendi yastığını alarak ona vurmuştu.
"Ha illa ki savaş istiyorsun yani?"
"Evet seninle savaşmak istiyorum Yoongi. Ama kazananın ödülü ne?"
"Öpücük."
"Çok sade."
"Daha fazla öpücük?"
"Biraz yaratıcı olsana."
Yoongi elindeki yastığa bakarken bir süre düşündükten sonra bir şey bulmuş gibi heyecanla eşine baktı.
"Dayak."
Konuştuğu gibi elindeki yastığı Jimin'e vurduğunda o da zaman kaybetmeden diğerine vurmuştu. Bir süre sonra Yoongi elinde yastığı havada sallayarak kendini yatağa bırakırken nefeslerinin arasından konuşmaya çalışıyordu.
"Barış istiyorum ben, hem ne demiş atalarımız savaşmayın pasta yapın."
"O aslında başka bir şeydi ama yine de sen bilirsin."
"Hadi Jimin, hazırlanıp markete gidelim lütfen."
Jimin'in başını sallamasından sonra pijamalarını değiştirerek yine rahat bir şeyler giymiş ve evden çıkarak bulundukları yere yakın olan bir markete girmişlerdi. Yoongi girişte duran market arabalarından birini alarak rafların arasında gezinirken Jimin de eşinin ona söylediği şeyleri alarak market arabasına dolduruyordu.
"Bu, bu! Jimin, diğerinden al."
"Neden ama bu da güzel."
"Diğerinin paketinde kumamon var ondan istiyorum ben."
"İyi onu aldım o zaman."
Elindekini de Yoongi'nin sürdüğü market arabasına bıraktığında bıraktıktan sonra Yoongi'nin arkasına geçmiş ve eşinin ellerinin yanına kendi elini koyarak arabayı itme işine kendisi de dahil olmuştu.
"Bir şey unuttuk mu acaba?"
"Listedeki her şeyi aldık. Bunun hakkında sana yemin edebilirim bile. Çünkü defalarca kez kontrol ettim."
"Ama ya eksik bir şey çıkarsa ne yapacağız?"
"Ben tekrar gelip alırım dert etme."
"Tamam o zaman hadi evimize gidelim."
Aldıklarının ücretini ödedikten sonra marketten çıkarak öncekinden daha hızlı bir şekilde eve gelmiş ve aldıklarını tezgaha dizdikten sonra Yoongi buzdolabından bir şeyler çıkaran Jimin'in yanına gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE | yoonmin
Fanfiction"daha önce yıldızları saymayı denemiştim" yoongi başını yana çevirip diğerine baktı "kaç taneler" jimin gülerek eşinin saçlarını okşadı "en az gözlerindekiler kadar fazla" Yazım yanlışları ve mantık hataları için özür dilerim, düzeltebilmek için k...