Yoongi arkadaşının koluna gireceği sırada ellerinin boş olduğunu fark edip kocaman açtığı gözleri ile olduğu yerde durdu.
"Canım peluşumu o lanet adamın arabasında unuttum."
"Bir şey olmaz Yoonie merak etme, çocuğunuza çok iyi bakar babası."
"Seni öldürmemem için bir sebep söyle."
"Beni seviyorsun."
Başını sallayıp Taehyung'un koluna girdi.
"Haklısın."
Taehyung ile beraber okulun koridorunda yürüdükleri sırada Yoongi dayanamamış ve telefonunu çıkarıp Jimin'i aramıştı.
"Bak güzelim biliyorum beni çok seviyorsun bu yüzden ikide bir arıyorsun fakat daha az önce beraberdik yani bu kadar özlem de olmaz ama."
"Sen mal mısın acaba? Ne özleyeceğim seni ben, şeytan görsün yüzünü."
"Neden aradın o zaman?"
"Peluşumu senin arabanda unuttum eğer başına bir şey gelirse aynısından almak zorundasın."
"Merak etme en güzel şekilde bakacağım ona."
"İyi yaparsın kapatıyorum şimdi hadi bay."
"Dur."
"Ne var?"
"Şey diyecektim yarın sizin eve mi gelsem?"
"Birincisi sen her gün zaten bizim eve geliyorsun kotkafalı, ikincisi yarın olmaz Jongin ile proje ödevini yapacağız."
"En fazla köşede oturur seni sinir ederim işte."
"Canına susadıysan gelirsin."
"Tamam ben mesajı aldım. Bay bay öpüyorum seni, sen de beni öp."
"Ebenin a- neyse kapat."
Telefonunu cebine koyup Taehyung'a kaş göz işareti yaparak sınıfa girdi ve sırasına kuruldu. Peşinden Taehyung gelip yanına oturduğunda Jongin önlerindeki sıraya geçip Yoongi'ye döndü.
"Yarın kesin sizin evdeyim değil mi?"
"Aynen ondan."
"Ne yiyeceğiz peki?"
"Ne yemek istersin?"
Jongin gülüp sırtını arkasındaki duvara yasladı.
"Açık açık söyleyeyim mi şimdi?"
"Salak! Pizza falan yeriz işte."
"Tamam ben alırım saat kaçta gelmemi istersin?"
Düşünüyormuş gibi görünmek için boş boş tavana baktıktan sonra Jongin'e döndü.
"Ne zaman gelirsen gel."
"Gecenin bir saati kapına dayansam."
"Büyük ihtimal dayak yersin."
"O zaman ben altı gibi gelirim."
"Sevinirim."
"İyi hadi görüşürüz o zaman Yoon."
Giden arkadaşının ardından birkaç saniye boyunca el sallayıp başını sıraya gömdü.
"Proje ödevlerinden nefret ediyorum."
Tüm bir gün derste uyumaları ve uyanık oldukları o kısa zaman dilimlerinde ise hocalardan azar işitmeleri ile geçti.
Günün sonunda Yoongi yine Taehyung'un sırtındaydı ve Taehyung bahçeye çıkmış kapıya doğru koşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE | yoonmin
Fanfiction"daha önce yıldızları saymayı denemiştim" yoongi başını yana çevirip diğerine baktı "kaç taneler" jimin gülerek eşinin saçlarını okşadı "en az gözlerindekiler kadar fazla" Yazım yanlışları ve mantık hataları için özür dilerim, düzeltebilmek için k...