Jimin'in Yoongi'ye doğum günü sürprizi yapmasının ardından ikisi beraber eve dönmüşler ve ailelerinin hepsini kendi evlerinde bulmuşlardı.
Bayan Min eşinin kredi kartını alarak bir sürü süsleme ve hediye alarak Bayan Park'ı aramış ve Yoongi'nin doğum günü için Jimin'in ailesini de evli çiftin evine çağırmıştı. Çocuklarının eve ne zaman geleceğini bilemeyen Bayan Min eşini iş yerinden hızla çıkarabilmek için merdivenlerden düştüğünü bu yüzden hemen oğlunun evine gelmesini söyleyerek işini sağlama almıştı yoksa Bay Min kesinlikle saatler sonra gelirdi. Bay Min eşinin düştüğünü duyarak kendinden beklenmeyecek bir hızla oğlunun evine gidip kapıyı alacaklı gibi çaldığında karşısında kendisine elindeki süsleri uzatan eşi ile karşılaşmış ve neler olduğunu anlamıştı. Bayan Min bu numarayı evlendikleri ilk günden beri defalarca kez yapmış ve zavallı Bay Min'de her seferinde eşine inanarak kalp krizi geçirmenin eşiğinden dönmüştü. El birliği ile etrafı süslediklerinde Bayan Min "Burayı Yoongi temizleyecek" diyerek gülmüştü. Kendisi tek bir şeyi bile temizlemeyecekti.
Etraf süslenmiş, hediyeler alınmış, Park ailesi gelmiş hatta Büyükanne bile torununun evine gelmişti. Açıkçası daha önceden gelmemiş olması hataydı zaten. Ek olarak Taehyung, Hoseok ve Jungkook bile gelmişti. Taehyung geçen gün Yoongi'nin ona yemek vermediğinden bahsederken Bayan Min ona her zaman aç olduğunu ve ilerde davar gibi olacağını söylemiş fakat yine de öz evladı gibi sevdiği çocuğa keklerinden bir dilim vermişti. Çocuk ayrımcılığı yapmayı sevmediği için aynı kekten bir tane de Hoseok'a vermiş ve isterlerse gizli gizli yemeye devam edebileceklerini söylemişti. Taehyung ise elindeki kek dilimini yerken göz ucuyla koltuklardan birinde oturan Jungkook'a bakarak onun çok terbiyesiz biri olduğundan bahsediyordu fakat bunu kendisi hariç kimsenin duyduğu da söylenemezdi.
Yoongi ve Jimin anahtarları ile kapıyı açarak salonlarındaki kalabalığı gördüklerinde biraz geç olsa da herkes ayaklanmış ve Yoongi'nin doğum gününü birkez daha kutlamışlardı. Tabii ki her şey göründüğü gibi mükemmel geçmemişti çünkü ilerleyen saatlerde Taehyung yanlışlıkla olduğunu söylese de bilerek yaptığı oldukça belli olan bir şekilde elindeki içeceğini Jungkook'un üzerine dökmüştü. Jungkook sinirlense dahi tepki vermemeye çalıştığında birde kafasına iki tane kurabiye yemişti ve kimin attığını ise söylemeye kesinlikle gerek yoktu. Taehyung'un çocukça hareketlerine karşı Jungkook bir süre sonra dayanamamış ve sakin görünmeye çalışarak oturduğu koltuktan kalktığı gibi elindeki vişne suyunu Taehyung'un üzerine dökmüştü. Taehyung da tabağındaki pastayı alarak Jungkook'un suratına yapıştırdığında bir süredir onları izleyen Yoongi'nin hatırladığı kadarıyla bu sahnenin sonunda güzelim evlerinin salonu savaş alanına dönüyor ve Yoongi ağlayarak buraları Taehyung ve Jungkook'un yalayarak temizleyeceğini söylüyordu. O konuşurken Hoseok kollarını göğsüne bağlamış bir şekilde gülümsüyordu çünkü o da bir zamanlar böyle şeyler yaşamıştı.
İşte bu mükemmel geçen doğum gününün sonunda büyükler evden ayrılmış ve geriye sadece gençler kalmıştı. Yoongi Jimin ve Hoseok'u iki yanına çekerken Jungkook ve Taehyung'u yerde duracak şekilde kendilerinin dizlerinin üzerinde yere oturtmuş ve başlarında dikilirken az önce Jimin'in getirdiği temizlik malzemelerini onlara doğru itmişti. Günün geri kalan kısmında Hoseok mutlu bir şekilde otururken temizlik yapan ikiliyi izliyor ve Jungkook ile dalga geçmeye götü yemediği için Taehyung'u delirtiyordu. O gün böylece biterken günler geçmiş ve her şey gayet yolunda ilerlemeye devam etmişti.
"Jimin şu fermuarımı çekmem için yardım eder misin?"
Yoongi giyindiği ayıcıklı pijamasının sırtındaki fermuarı çekemediği için Jimin'in yanına giderek konuştuğunda Jimin uzandığı yerden kalkmış ve elindeki telefonunu bırakarak Yoongi'nin arkasına geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE | yoonmin
Fanfiction"daha önce yıldızları saymayı denemiştim" yoongi başını yana çevirip diğerine baktı "kaç taneler" jimin gülerek eşinin saçlarını okşadı "en az gözlerindekiler kadar fazla" Yazım yanlışları ve mantık hataları için özür dilerim, düzeltebilmek için k...