thirty six

4.1K 352 223
                                    

Jin ve Namjoon'un eve geldiği, Jimin'in diğer iki asalaktan yardım istediği fakat hiçbir işe yaramadığı, Yoongi'nin hayatındaki en kötü günlerden birini geçirdiği o lanet günün üzerinden üç gün geçmişti ama ne Yoongi canının sıkılmasına engel olabiliyordu ne de Jimin eşinin kendisi ile küçük şeyler dışında konuşmasını sağlayabiliyordu. Hâlâ aynı yatakta yatıyorlardı, geceleri Jimin yine Yoongi'ye sarılıyordu, Yoongi biraz daha ona yaklaşarak sırtını eşinin göğsüne yaslıyordu ama asla dönüp kollarını Jimin'e sarmıyordu. Jimin evlendikten sonra yaptığı gibi önemli işler olmadığı sürece şirkete gitmiyor ama gittiğinde de aklı Yoongi de kalıyordu. Hem evde tek kalmayı sevmiyordu hemde şu anda üzgündü bu yüzden kızdığı kişi kendisi olsa bile Jimin evde olarak Yoongi'nin etrafında dolaşmayı seviyordu.

Bir anda aralarına koca bir uçurum girmiş gibiydi ve o uçurum da nedense bir türlü eski haline dönemiyordu.

"Bay Park, sizce de bu projenin taslağı hakkında konuşmamız gerekmiyor mu?"

Yoongi'nin şu anda evde tek başına ne yaptığını düşündüğü için şirket içi yaptıkları küçük toplantıya kafasını veremiyordu.

"Siz devam edin benim bir telefon görüşmesi yapmam lazım. Belirlediğiniz fikirleri geldiğimde bana aktarırsınız."

Telefonunu masasından aldığı gibi cevap verenleri dinlemeden kendi ofisine giderek kapıyı kapattı ve Yoongi'nin numarasını bularak hızlıca onu aradı. Saniyeler içinde telefon açıldığında gülümseyerek sessiz kalan Yoongi yerine konuşmaya başladı.

"Nasılsın?"

"İyiyim?"

"Evde ne yapıyorsun, sabah sana bıraktıklarımı yedin mi?"

"Evet, teşekkür ederim."

"Çok sıkılıyorsan birini çağır Yoongi, tek kalman hoşuma gitmiyor."

"Sen ne zaman geleceksin ki?"

"Bilmiyorum Yoongi'm, ben gelene kadar ya birini çağır ya da televizyondan bir şeyler izle olur mu?"

"Yok, gerek yok. Senin işin çok uzun sürer mi?"

"Seni aramak için toplantıdan çıktım ama şu anda sadece belirli fikirleri alacağım eve gelince bakarım hepsine. Neden sordun sen?"

"Birazdan duşa gireceğim eve geldiğinde kimse kapıyı açmayınca endişelenme diye sordum."

"Çıktıktan sonra saçlarını kurutmayı unutma sakın. Üşendiğin için ıslak bırakıyorsun sonra başın ağırıyor."

"Tamam, görüşürüz."

"Görüşürüz."

Toplantıya geri dönüp masasına oturduğunda herkese teker teker bakarak konu hakkındaki fikirlerini ve ellerindeki dosyaları istemiş, bir kişinin hazırladığı sunumu dinleyerek değerlendireceğini söylemiş, toplantı bittikten sonra tüm dosyalara tekrar bakmak için hepsini toplayarak odasına götürmelerini istemiş ve işlerini hızlıca bitirerek şirketten ayrılmıştı. Eve geldiğinde kendi anahtarı ile içeriye girmiş ve diğer hiçbir yere bakmadan odalarına gitmişti.

Yoongi üzerindeki bornozu ile yatağın üzerinde otururken elindeki telefonundan bir şeyler kurcalıyordu ve Jimin'in gördüğü kadarıyla saçları hâlâ ıslaktı, muhtemelen duştan çıkmasının üzerinden pek uzun bir zaman geçmemişti.

MARRIAGE | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin