Yoongi arkadaşının kafasına vurduktan sonra sakince karşılarında duran Jimin'e döndü.
"Efendim?"
"Ne yapıyorsun, insene."
Taehyung'un omuzuna hafifçe vurup iç çekti.
"İndir beni koçum yolculuk bu kadarmış."
Taehyung sırtındaki bedenin inmesini kolaylaştırmak için dizlerini kırarak eğildiğinde Yoongi arkadaşının sırtından geriye doğru atlayarak inmişti. Taehyung'un ona uzattığı çantayı alıp sırtına taktığında ikisi beraber Jimin'e biraz daha yaklaştılar.
"Çocuk gibisin cidden."
"Sadece seviniyordum, hem çocuk gibi falan değilim bu gençler arasında gayet normal bir şey."
"Neyse ne Yoongi, çocukça hareketler yapma."
Yoongi çantasının ipleri ile oynarken gözlerini devirdi.
"Sana soracaktım zaten."
"Tamam boşver, dersin boş sanırım eğer öyleyse gidelim mi?"
"Önce üzerimi değiştirmem gerekiyor."
"Bekliyorum ben burada."
Kısa bir baş sallaması verirken Taehyung ile beraber soyunma odasına gittiler ve üzerlerindeki terli kıyafetlerden kurtulup temiz kıyafetler giydiler.
"Kıskanç da bir şeymiş bu enişte ya."
Yoongi çantasına katlamadan koyacağı terli tişörtü Taehyung'un vücuduna gelişi güzel bir şekilde vurdu.
"Enişte diyor ya! Mala bak."
"Ne kadar inkar etsende evleniyorsun habeş maymunu, o senin resmi olarak kayıtlarda eşin olarak görünecek fakat sen biz söyleyince kızıyorsun."
Yoongi elindeki tişörtü çantasına koyup fermuarını kapattı.
"Daha değil ama değil mi? O yüzden şimdi üzerinde çeşitli işkenceler uygulamamı istemiyorsan sessiz ol."
Taehyung pantolonunu giyerken Yoongi arkasındaki duvara yaslanıp ona baktı.
"Hoseok hyungu mu bekleyeceksin?"
"Evet markete uğrayıp eve beraber geçeceğiz."
Yoongi yanaklarını olabildiğince şişirdikten sonra ağzındaki tüm nefesi dışarıya verdi.
"Of ya keşke annem izin verse de ben de sizinle kalsam."
"Kanka haftanın altı günü bizdesin zaten, evde benden çok senin izlerin var."
Yoongi asık suratıyla yere bakarken omuzlarını düşürdü.
"Ben hep sizinle kalmak istiyorum taetae."
"Bundan sonra o da zor."
Yoongi asık suratına birde çatılan kaşlarını ekledi.
"Zor falan değil istediğim zaman çıkıp gelirim ben."
Taehyung gülerek çantasını sırtına takıp arkadaşının yanına yaklaştı ve düşürdüğü omuzlarından tutarak onu kendisine çekti.
"Gelmezsen ayıp edersin zaten."
Yoongi de çantasını sırtına aldığında Taehyung onun alnından öpüp saçlarını karıştırdı ve yanında yürüyerek bahçeye geri çıktı.
Taehyung okula doğru girecekken Yoongi arkasından zıplayarak el salladı.
"Görüşürüz mankafa~"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE | yoonmin
Fanfictie"daha önce yıldızları saymayı denemiştim" yoongi başını yana çevirip diğerine baktı "kaç taneler" jimin gülerek eşinin saçlarını okşadı "en az gözlerindekiler kadar fazla" Yazım yanlışları ve mantık hataları için özür dilerim, düzeltebilmek için k...