Muž Marcuse silně chytil za paži a přinutil ho sednout si, nacož mu hned ruce i nohy připevnil k židli. Nora s klepajícíma se nohama stála opodál neschopna jediného pohybu. Tak moc by ráda něco udělala, ale cítila se bezbranná, okradená o veškerou moc. Zmohla se jen na slzy strachu a tiché vzlyky.
,,Pojď sem!" přikázal ji únosce, a když na moment zaváhala, hned si ji násilím přitáhl blíž. Bála se a proto z úst nevypustila ani slovo. Vrazil ji do rukou zvláštní podlouhlou propisku, z níž vedl kabel, avšak neviděla kam. Na jejím konci se místo tuhy nacházela tenká jehla.
,,C-co t-to... Co to je?" vykoktala ze sebe, jakmile spolkla knedlík, jež ji uvízl v krku.
,,Tetovací strojek," odvětil ji, aniž by se na ni alespoň koutkem oka podíval. Než se Nora stačila zeptat, co s tím má vůbec dělat, vrazil ji do druhé ruky papír s nákresem srdce, jehož středem procházel amorův šíp.
,,Tohle," ukázal na kus papíru v jejích rukou, ,,mu vytetuješ tady."
Hrubě Marcuse chytil a i přes jeho snaživé vzpození mu hlavu uchopil tak, že s ní neměl možnost pohnout. Odhalil tak Noře pravou stranu svého krku.
Stála jako opařená, snažíce se pochopit co nebo spíš proč to po ní únosce vůbec chce. Už byla zvyklá, že muž je schopen opravdu všeho a jeho chování je zcela nepředvídatelné. V jednu chvíli jim ubližuje, v druhou přihlíží milostným scénám, ve třetí po nich chce, aby se potetovali. Proč? Chce si je označkovat? Aby bylo jasné, že jsou jeho hračky?
Radši se na nic neptala. Muž ji totiž jediným pohledem naznačil, že v jedné ruce stále drží svou zbraň. To ji jakoby nakoplo. Zhluboka se nadechla, snažíce sama sebe uklidnit a přistoupila k chlapci blíže.
Když jeho tenkou kůži proťala ostrá jehla, cukl sebou, avšak muž ho držel tak pevně, až to vypadalo, že se snad nepohnul ani o milimetr. Slyšel, že tetování není nic příjemného, ale nečekal to až tak strašné. Možná to bylo z části i pro to, že Nora strojkem pohybovala nebezpečně blízko jeho krční tepny.
Viděl na ni, že se jí třesou nohy, avšak překvapovalo ho, že strojek v rukou drží pevně. Sem tam, když si dala vteřinovou pauzu, s ním navázala oční kontakt a pohledem se mu omlouvala.
Netušil, jak dlouho tam tak seděl, ale připadalo mu to jako celá věčnost. Když už blondýnka konečně couvla pár kroků dozadu, muž ho pustil a Marcus se mohl konečně opět pořádně nadechnout. Místo, po němž ještě před chvílí přejížděla jehla nepříjemně a bolestně tepalo.
Únosce jej odvázal a pokynul Noře, aby zaujala jeho místo. Dívka se neochotně posadila. Muž ji uvázal i uchopil stejným způsobem a pokynul Marcusovi. Ten do rukou uchopil strojek a sklonil se k Nořinému uchu.
,,Bude to bolet, ale musíš to zvládnout," šeptl do něj a věnoval mu něžné políbení. Ještě blondýnku soucitně pohladil po paži a dal se do práce.
Ahoj 😆
Omlouvám se, že tak moooooooc dlouho nic nevyšlo, no nebylo moc času 😅
Jinak, kdo to nezaregistroval, změnila jsem si jméno, teď je ze mě kiss_miska 😘
Stejně tak se jmenuji i na instagramu, tak mě můžete začít sledovat, budou tam informace o mojich storkách a celkově takhle wattpadu 😆😁
Miluju vás 🥰💖
Mucq 😘😘
ČTEŠ
Psycho Captor (Marcus Gunnarsen CZ) || POZASTAVENO
Hayran KurguPo světě se potuluje spousta podivných lidí. Někteří dokonce unáší nevinné dívky a chlapce, aby je mohli svým vlastním způsobem využívat. Jak daleko to může zajít, když jeden takový člověk unese i Marcuse a Noru? Jak oba ustojí nátlak toho všeho, co...