[ A képek nem annyira illenek a témához, de ezek voltak az egyedüliek, amiket ilyen concept képnek találtam lol ]
A SZELLEM ÉS PALACKDISSZOCIATÍV SZEMÉLYISÉGZAVAR
LEE MINHO | LEE KNOW |
AZ ÚJ PÁCIENS❝Mi nem vagyunk őrültek. Se betegek.
Lelkek vagyunk, akik örökös harcban állnak egymással...
Nem élhetünk együtt, de nem is létezhetünk egymás nélkül.
Én vagyok a palack és a szellem egy személyben.❞
A HULLÁMPSZICHIÁTER TANONC
LEFOGLALVA: szabadmintatenger
HAN JISUNG | KIM WOOJIN JOBB KEZE, GYAKORNOK
❝Sajnálom, ami ezekkel a srácokkal történt.
Mindenkinek saját története van, amiből tanulni tudok.
Mégis, ha belegondolok, van egy eset, ami mindent felülmúl; az új páciens egy kész orvosi csoda.
És nekem meg kell fejtenem; bármi áron.❞ÉLETKOR: 21
SZEMÉLYISÉG | JELLEM:
Jisung ambícióival képes az embereket az agybaj szélére sodorni.
nyughatatlan és túlbuzgó; mindenből a lehető legtöbbet akarja kihozni.
nem akar ő nagyzolni, s nincsenek ostoba, világmegváltó vágyai; egyszerűen ilyen a természete.
maximalista, ami nem feltétlenül jó tulajdonság az ő korában - azonban tagadhatatlanul segítséget jelent neki a szakmán belüli feltörekvésben; céltudatossága egyedülivé teszi.
kivétel nélkül a segítő szándék vezéreli a tetteit, főleg a pszichiátria falain belül.
rengeteget mosolyog, ugyanis szerinte az emberekre jó hatással van, ha a környezetükben tartózkodók vidámak, és többféle, rugalmas kezelési módszereket is ki akar próbálni, amikről eddig nem tanult - viszont úgy gondolja, ha eléggé próbálkozik, talán beválhatnak.
YOU ARE READING
palackba zárt szellem | minsung - af
FanfictionAPPLY FANFICTION - ki vagy akkor, ha senki nem figyel? - fogalmam sincs - 𝘯𝘦𝘬𝘦𝘮 𝘴𝘦𝘮. Kezdete: 20191006 Vége: ©halvajáró