02 | lavina

192 23 12
                                    

1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





1. kérdés eredménye: CSOPORTOS TALÁLKOZÁS



Kellemes csend és finom, kissé kemikáliás illat lengte be a robusztus épület falait, mikor pontban reggel nyolckor éktelen, sikításra hajazó hanggal megszólalt az oly' mértékben elátkozott, egységesen jelző ébresztőóra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





Kellemes csend és finom, kissé kemikáliás illat lengte be a robusztus épület falait, mikor pontban reggel nyolckor éktelen, sikításra hajazó hanggal megszólalt az oly' mértékben elátkozott, egységesen jelző ébresztőóra. Mások számára ez az időpont borzalmasan hangozhatott - az igazat bevallva az is volt -, de az itt tartózkodók már hozzászoktak a korai keléshez az évek alatt; vagyis próbálkoztak vele, hogy nehogy belehaljanak a kellemetlen csengésbe.

Bang Chan az utóbbi kategóriába tartozott, így miután lélekben kidühöngte magát s ezer meg ezer nyelven elátkozta a szerkezetet, nagyot nyújtózva ropogtatta meg elgémberedett csontjait, s oldalra fordulva törölgette kicsit összeragadt szemeit, majd a mellette levő, üresen tengődő ágyra vetette pillantását. Mikor bejelentették, hogy új páciens jön az osztályra, majd' táncot járt, s imádkozott azért, hogy hozzá kerüljön a fiatal. Rettenetesen örült az új jövevény érkezésének, így napok óta tűkön ülve várta a fiút; nem tudtak róla sokat - még betegségét sem árulták el -, de a barna tudta, hogy különleges - éppen ezért hozták ide; hisz ide nem kerülhettek mindennapi egyedek.

Ám nem mindenki volt ilyen lelkes, mint Chan; sőt: amint meghallotta Jeongin, hogy új páciens érkezik az intézetbe, egyenesen a falba verte fejét s napokig ki sem akart kászálódni kuckójából. Hiába kérlelte Changbin szinte minden reggel és este; csak akkor bújt elő, mikor kötelező volt - se többször, se kevesebbszer.

Igazság szerint nem lehetett azt mondani, hogy nem örültek a srácnak, inkább az a tény zavarta legtöbbjüket, hogy ilyen későn csatlakozott a társasághoz. Hisz bármennyire furcsa ezt mondani egy zárt-osztályon tartózkodó gyerekseregről - hiába nem ápoltak mindenkivel tökéletes kapcsolatot -, többé-kevésbé sikerült megszokni egymás hóbortjait. Kellett hozzá idő, de a bezártság megtanítja az embert arra, hogy jobb betartani a szabályokat s nem ellenkezni, minthogy rossz, netalántán súlyos következményei legyenek a dolognak; de sajnos voltak olyanok, akik nem éltek az utóbbi lehetőséggel.

palackba zárt szellem | minsung - afWhere stories live. Discover now