17. kérdés eredménye: BELE A KÖZEPÉBE
Jisung csatakosan, izzadtan ugrott ki a félig-meddig összetúrt, megfázástól papír zsebkendőben úszó ágyból, ahogy halknak nem éppen nevezhető dörömbölés hallatszott fel a régi, ezer éves zsanér másik oldaláról. Kótyagosan, becsukott szemekkel próbálta megkeresni telefonját a fal melletti konnektornál, s leolvasni róla a pontos időt - megtudva, mégis mikor zaklatják ilyen vehemenciával -, de amint meglátta a kijelzőn levő számokat, úgy érezte, bárcsak még mindig aludna; és legalább négy napig fel sem kelne.- Reggel kettő? Ki a fene lehet ez? - hangosan gondolkodott - szokás szerint -, miközben pólót és zoknit keresett az egyik lehajtós szekrényben, majd amint úgy gondolta, hogy nagyjából szalonképessé varázsolta magát, nem tudva, mégis ki zaklatja, hunyorogva kapcsolta fel a lámpát, tárta ki az ajtót. Mivel még szoknia kellett a koszos-sárgás, folyosót vakítóan megvilágító fényt, nehezen ment az előtte álló személy felismerése, de ahogy szemei elé kerültek a gyönyörű, oly' régóta került vonások, nehéz sóhajt hallatott. - Minho - szólalt meg halkan, köhögve párat, beharapva ajkait, nem tudva, mégis mihez kezdjen magával abban a pillanatban; mintha minden testrészét megfagyasztották volna. - Éjfél már rég' elmúlt. Mit keresel itt? - finoman tette fel a kérdést, de a kint szobrozó csak nemes egyszerűséggel félretolta, s haragosan, fújtatva libbent be a betegek részére Woojin által tiltottnak kikiáltott helyiségbe.
- Miért tetted? - remegtek meg a páciens öklei, ahogy villámokat szórtak mogyoró szembogarai. - Miért nem mondtad azt Woojinnak, hogy minden rendben van? - csattant fel, szabályosan nekilökve az alacsonyabbat a kissé omladozó támaszfalnak. - Felhozod a szüleimet, utána pedig beköpsz? Milyen orvos vagy te? Hogy mered? - vicsorgott, vállainál fogva tartva a megszeppent, teljes mértékben lesokkolódott tanoncot.
- Én csak segíteni akarok neked. És ehhez vannak sajátos módszereim, mint észrevehetted - sziszegte Han, magabiztosságot erőltetve magára; nem hagyhatta, hogy az erősebbik fiú nyeregben érezhesse magát. - Ezeket a dolgokat tudnom kell. Muszáj. És nem csak egy másik intézet által írt lapról, amibe minden hülyeséget beleírhattak. Ha ezekkel nem vagyok tisztában, nem fogok tudni meggyógyítani senkit sem. Se téged, se Minhót. Ezt meg kell értened - amint ezt kiejtette, mintha valami kattant volna a másikban; még zabosabb és idegesebb lett.
CZYTASZ
palackba zárt szellem | minsung - af
FanfictionAPPLY FANFICTION - ki vagy akkor, ha senki nem figyel? - fogalmam sincs - 𝘯𝘦𝘬𝘦𝘮 𝘴𝘦𝘮. Kezdete: 20191006 Vége: ©halvajáró