8. kérdés eredménye: JISUNG
Changbin ideges volt; rettenetesen ideges.Minden, ami mostanában történt körülötte kezdett felhalmozódni benne, s úgy érezte, bele fog fulladni a kétségek által okozott örvénybe. Minho felbukkanása szabályosan megkavarta az intézet légkörét, s azon dolgok, melyek állandónak minősültek életében kezdtek teljesen ingataggá válni. Saját problémái kezdtek előre törni, s nem tudta, hogy tudná őket megállítani; egy helyben toporgott. Szeretett gondolkodni, szeretett ellenni saját felhőjében, saját közegében, ahol senki sem bánthatta - ám ez a védőburok kezdett kipukkadni, s szabályosan eltűnni; egyedül Jeongin volt ott neki, ő támogatta, ő volt az, ki értelmet adott silány, gondokkal teli életének, ám lélekben a kisebb is teljesen máshol járt; ő sem maradt a régi. Önutálata periodikusan szokott előjönni, így Woojin nem is csodálkozott azon, hogy a fiúnak újabb, kevesebb dózisszámú gyógyszereket kellett felírnia - nehogy újra előjöjjön addikciója -, s hiába tudta az alacsony fekete is, hogy a melankolikus napok rossz hatással lesznek a fiatalra, azt hitte, ha segít, a legtöbb dolog rendbe fog jönni; fogalma sem volt, hogy mit tegyen ebben a helyzetben, s ezek a kettős érzések kezdték egyenesen felemészteni.
- Innie, baba - szólalt meg Bin halkan, ahogy a fürdő küszöbéhez sietett, ahol a kicsi félmeztelenül állt, s hegekkel tarkított hasát vizslatta. Hiába kellett minden nap felírnia egy kis füzetbe, hogy mit érez, ha testére néz, s naplót vezetnie az elméjében lévő történésekről, még így sem tudta megszokni azt a látványt, ami a tükörben fogadta; szavakkal sem tudta kifejezni, mégis mennyire undorodott saját magától.
- Nincs semmi baj - hazudta remegő ajkakkal, s könnycseppjeit erőszakosan próbálta megmakacsolni, nehogy kibuggyanjanak szemgödréből; pulóverét felkapva nézett újra farkasszemet zilált valójával, s haját megborzolva próbálta kikerülni Binnie-t; sikertelenül. Az alacsony rögtön magához húzta, s kedveskedő, édes szavakat duruzsolt fülébe, majd csuklóját felhúzva kezdett nedves puszikat hagyni a tejüveg vonalak helyén; szerette volna megnyugtatni a magasabbat, hogy nincs semmi baj, s örökké itt lesz neki; ameddig csak akarja.
YOU ARE READING
palackba zárt szellem | minsung - af
FanfictionAPPLY FANFICTION - ki vagy akkor, ha senki nem figyel? - fogalmam sincs - 𝘯𝘦𝘬𝘦𝘮 𝘴𝘦𝘮. Kezdete: 20191006 Vége: ©halvajáró