14. kérdés eredménye: RÁKÉRDEZ
Bang Chan nagy mosollyal ajkán, vigyorogva sasszézott végig a folyosón, miközben Woojin irodájához sietett. Néhány napja már eltervezte, hogy meglátogatja a főorvost - hisz rengeteg dolog történt vele az utóbbi időben -, de gyakori és nagyon erős hangulatingadozásai végett úgy gondolta, most jött el az idő, hogy végre ténylegesen betérjen hozzá úgy, hogy saját problémáiról beszél - nem a gyógyszereléséről -, s nem csak elszalad egy-egy kopogás után. Tudta, hogy nagyon sok munkája van az új, néhány hete bevezetett szabályok, a rengeteg szigorítás, beérkezett pályázat miatt, de már úgy érezte, nem tudja magában tartani a kellemetlen, szívét rengeteg ideje nyomó gondokat.Hiába kereste már több tíz perce az időst, nem találta sehol; hiába járta be az összes emeletet, hiába kopogtatott minden ajtón, csak nem sikerült rábukkannia. Már majdnem fel is adta, s indult volna vissza szobájába - hogy Minhóval karöltve beszélgessenek mindenféle butaságokról -, de azonnal megtorpant, amikor megpillantotta a doktort, aki vigyorogva lépett ki Jisung szobájából.
- Ki gondolta volna? - morogta magában rosszindulatúan, ám most már meg sem próbálva elfedni rosszalló arckifejezését integetett a barnának, ki amint észrevette a gesztust, udvariasan hagyta ott Hant, s a fiatal elé sietett.
- Micsoda meglepetés - cirógatta meg a szőke tincseket a barna, miközben finoman rátéve hátára tenyerét vezette az emelet felé. - Már vártam rá, hogy felkeress - intette kezével az idős, melyre a kisebb csak kikerekedett szemekkel nézett rá.
- Vártál rám? - bukott ki belőle, amint belépett a rendelő részbe, s szokásához híven foglalt helyet a kanapé jobb oldalán, felhúzva térdeit; előre-hátra ringatva magát.
- Néhány napja észrevettem, hogy van valami, amit nem mondasz el, de várni akartam egy picit, hogy megnézzem, mikor jössz ide. Nem tévedtem sokat - kattogtatta tollát az asztalon, majd sebes gépelésbe kezdett. - Miről szeretnél beszélni, Chan? - húzta fel íves szemöldökeit, s biztató, kedves görbületet öltött magára.
YOU ARE READING
palackba zárt szellem | minsung - af
FanfictionAPPLY FANFICTION - ki vagy akkor, ha senki nem figyel? - fogalmam sincs - 𝘯𝘦𝘬𝘦𝘮 𝘴𝘦𝘮. Kezdete: 20191006 Vége: ©halvajáró