19. kérdés eredménye: TUDOMÁST SZEREZ
Changbin napok óta úgy érezte magát, mintha egy sűrű, rózsaszín felhőben éldegélne, ami valósággal fogva tartja őt; mégsem akart kiszabadulni a képzelet nyújtotta ködből; egy pillanatra sem.Mióta bevallotta Jeonginnak, hogy menthetetlenül szerelmes belé, a kicsivel való kapcsolata az eddiginél is erősebbé, kellemesebbé, idillibbé vált. Sosem voltak problémák közöttük, a veszekedés szóba se jöhetett náluk, még akkor sem, mikor egyszerű, kötelezően összerakott szobatársak voltak, de mégis sokkal boldogabban tértek nyugovóra az utóbbi éjszakákon, tudván, hogy tényleg mindketten ugyanazon érzéseket táplálják egymás iránt, és már nem kell eltitkolniuk, kik is ők valójában.
Ez a tulajdonság nem csak saját maga, hanem mindenki számára is szemet szúrt, ezért találta felettébb furcsának az éjnek-éjjelén Minho, hogy a fiú a közös fürdőszoba kézmosója alatt kuporog - fittyet hányva az előzőleg bevezetett "kijárási tilalomra" -, pont azon a helyen, ahol néhány hete, újdonsült párja tisztogatta frissen felszakadt sebeit. A barna semleges érzelmeket mutatva, tarkóját vakargatva állt meg a küszöbön, pont a fal takarásban, hisz ezelőtt is egyszerűbb volt elfutni és úgy tenni, mintha az ég egy adta világon nem látott volna semmit, de legnagyobb meglepetésére, most valamiért kedvesebbik énje megállította abban, hogy véghez vigye ezt a cselekéménysort.
- Mizu? - biccentett a másik felé, amikor hanyagul a tükörhöz lépett, erre pedig a fiú ijedten, lesokkolódva kapta fel a fejét, ám azonnal nyugodtabb sóhajt is hallatott, ahogy felismerte, nem leselkedik rá semmilyen veszély.
- Csak itt nincsenek kamerák - sutyorogta bambán, előre-hátra hintázva, miközben magában szinte némán motyogott. - Helyszín, tettes, sziréna, cigi, bilincs. Helyszín, tettes, sziréna, cigi, bilincs - kántálta, mely rendesen megijesztve Mint.
Ám tekintve, hogy egy mentális betegeket fogadó intézményben voltak, s szabályokat szegve, félálomban dumáltak a napirendbe foglalt takarodó után, történetesen reggel egykor, már semmi sem tudta meglepni.
YOU ARE READING
palackba zárt szellem | minsung - af
FanfictionAPPLY FANFICTION - ki vagy akkor, ha senki nem figyel? - fogalmam sincs - 𝘯𝘦𝘬𝘦𝘮 𝘴𝘦𝘮. Kezdete: 20191006 Vége: ©halvajáró