10. kérdés eredménye: KÁOSZ
Jisung árgus szemekkel kereste tökéletesen rendbe rakott anyagait - melyeket Hyunjin igazgatott el egy néhány nappal ezelőtti beszélgetés alkalmával - polcán, miközben folyamatosan a kertben lejátszódó jelenet pörgött fejében.Hangos, erőteljes dallamok szóltak a rádióból, melyekkel próbálta még jobban elnyomni, elterelni össze-vissza csapongó gondolatait, melyek megállíthatták volna munkájában; Minho remegése, s könnyei elemi erővel hatottak lelkére, így úgy döntött, szakít modernségével, újításokkal tarkított terveivel és a régi, megbízható módszerekhez nyúl vissza, melyeket az egyetemi jegyzetekben tanítottak; minden papírt átvizsgál, amin a kisebb neve rajta van, s jegyzeteket készít, nehogy valami elkerülje figyelmét múltjával kapcsolatban.
Ahogy megmutatta a padnál a nemrég készített képet családjáról, s látta, hogy törik meg a fiatalabb tökéletesen kialakított álarca, hogy szakít fel olyan sebeket elméjében, melyek már' rég begyógyulni látszottak, rádöbbent, hogy hiába töltöttek együtt rengeteg időt, hiába figyelt meg dolgokat a fiúval kapcsolatban, s mondta azt Woojin, hogy egy tapasztalatlan zöldfülűként egész jól halad, mégsem tudott róla eleget ahhoz, hogy igazán segíteni tudjon neki.
Mindig is kételkedett magában - sosem találta magát elég jónak -, s ezen kis apróságok még jobban megerősítették benne ezen tényeket, így hagyta, hadd ragadja magával a maximalizmus; a bizonyítási vágy.
- Szabad, szabad - kiáltott ki kapkodva, amint kiszakadt ideáiból a negyedik falapon való koppanás végett, s mintha minden rendben lett volna, nem lenne teljesen kimerülve, édes mosolyt varázsolt ajkára, majd gyorsan fordult a hang irányába.
- Sz-szia - szólalt meg Chan halkan, miközben összegörnyedve, szemeit lesütve somfordált be az iroda küszöbén, figyelve arra, nehogy felnézzen. - Zavarok? - rágcsálta így is vörösre rágott ajkát, direkt kerülve a barna tekintetét.
YOU ARE READING
palackba zárt szellem | minsung - af
FanfictionAPPLY FANFICTION - ki vagy akkor, ha senki nem figyel? - fogalmam sincs - 𝘯𝘦𝘬𝘦𝘮 𝘴𝘦𝘮. Kezdete: 20191006 Vége: ©halvajáró