13. kérdés eredménye: HYUNJIN
Nagy, súlyos változások köszöntöttek be az intézet falai között a téli időszak közepette.Mindenkit váratlanul értek a furcsa, meglehetősen szigorú szabályok; hiába történtek már ehhez hasonló módosítások az év többi részében, a mostaniak teljesen másnak hatottak.
Woojin érzékelte, hogy az előző hetek kicsit feszült, kiélezett hangulatban teltek, így próbált olyan megoldásokat kitalálni, melyek mindenkinek többé-kevésbé megfeleltek, s aki esetlegesen nem támogatta őket, nem érezte magát kihagyva; olyan módszereket dolgozott ki Jisunggal karöltve, melyek elméletben már-már tökéletesnek hatottak. A tanonc nagyon sok idő töltött a jegyzetek bogarászásával, azoknak a finomításával, s nem hátrált meg akkor sem, amikor értelmetlennek, egyenesen rossznak találta valamelyik programot; mindent együtt döntöttek el, teljesen transzparensek voltak egymással a főorvossal - legalábbis ilyen tekintetben.
Han rettenetesen maró bűntudatot érzett lelkében, hogy hagyta magát elcsábítani Lee Know személyében; de akárhányszor a puha ajkakra gondolt, s arra, hogy ért hozzá a fiatalabb, milyen piszkos dolgokat suttogott fülébe a csókolózással eltöltött késői délután alkalmával, nem tudott elvonatkoztatni attól a ténytől, hogy milyen jól érezte magát; milyen felszabadultan kapott a fiú után, amint az elhúzódott, s milyen szenvedélyesen morzsolgatta tincseit, ahogy hagyta, hadd ragadja el a pillanatnyi vágy.
- A kurva életbe - morogta idegesen, egyenesen az ötletekkel teli füzetbe, mely megtépázva, fele annyi lappal tündökölt az asztalon, mint amennyi kezdetben volt benne; nem elégedett meg a sima jóval, így most is tökéletesre törekedett. - Ez nem megy - harapott alsó ajakára kétségbeesetten, miközben mézszín tincseit zaklatottan borzolta össze. Ám rögtön abbahagyta ezen mozdulatsort, hisz tudat alatt is Know ujjainak zongorajátéka jutott eszébe. - Felejtsd már el! - parancsolt rá magára hangosan, kemény hanglejtéssel, ám amint látta, hogy nem fog sokra menni, hiába ül ott még vagy ezer évet, úgy döntött, nem fog tétlenül pihentetni, esetleg tv-t nézni; így is elég kellemetlenséget okoztak neki ezen dolgok a mindennapokban.
YOU ARE READING
palackba zárt szellem | minsung - af
FanfictionAPPLY FANFICTION - ki vagy akkor, ha senki nem figyel? - fogalmam sincs - 𝘯𝘦𝘬𝘦𝘮 𝘴𝘦𝘮. Kezdete: 20191006 Vége: ©halvajáró