Nick: Wymieniacie się wrażeniami z pracy, co zawsze sprawia wam radość.
Steve: Szczera rozmowa jest dla ciebie niezwykle ważna, dlatego to ona najczęściej zapełnia wam wasz wolny czas.
Tony: Pracujecie, co jest związane z waszą współpracą, jak i tym, że na prawdę macie wiele frajdy z tego.
Bruce: Czytacie książki, które później dadzą wam wiele tematów do dyskusji.
Pietro: Pomagacie zwierzakom ze schroniska, co nie tylko pomaga tym małym czworonogom, ale i wam daje satysfakcje, że możecie sprawić, że ich życie będzie lepsze.
Wanda: Spacerujecie, co pozwala wam się wyciszyć po całym dniu i nacieszyć swoją obecnością.
Clint: Spędzacie leniwe dnie na waszej farmie, korzystając z czasu na odpoczynek, którego nie macie za wiele przez pracę dla T.A.R.C.Z.Y.
Scott: Należycie raczej do leniwych osób, dlatego chętnie zawsze razem leżycie i nic nie robicie.
Parker: Oglądacie filmy, wtuleni do siebie i objadając się słodyczami.
Strange: Popijacie herbatę przy herbatnikach i rozmawiacie o błahych rzeczach.
Loki: Układacie złowieszcze plany, które od razu mają większe szanse na powodzenie.
Bucky: Naprawdę trudno jest wam znaleźć chwile dla siebie, kiedy wszyscy Avengersi są przeciw waszemu związkowi, dlatego zazwyczaj spędzacie ten czas w łóżku rozmawiając, albo zdając się na język waszych ciał.
Thor: Gotujecie, by później zjeść ze smakiem to, co przygotowaliście.
Eddie: Przechadzacie się po mieście i odwiedzacie najbardziej zachęcające sklepy czy bary, w których znajdziecie coś dobrego do jedzenia.
Natasha: To dzięki balecie się poznaliście, dlatego uwielbiacie razem ćwiczyć ten taniec w każdej wolnej chwili.
Sam: Słuchacie muzyki, tańcząc do swoich ulubionych utworów i śpiewając.
Quill: Odwiedzacie najróżniejsze miejsca w galaktyce i poznajecie ich mieszkańców, najpiękniejsze miejsca i zwyczaje tamtejszych tubylców.
Carol: Zajadacie się słodyczami i opowiadacie sobie różne historie z waszego dzieciństwa, czy nawet z dzisiejszego dnia.
Wade: Bardzo przypadła wam do gusty gra w pokera, która pochłania połowę waszego wspólnego czasu. Druga połowa wiadomo na co jest przeznaczona.
T'Challa: W chwilach wolnych od twoich badań T'Challa pomaga ci poznać cały jego kraj, co niezwykle cię interesuje.
CZYTASZ
Skarbnica Marvela, czyli preferencje i imagify. cz. 2
RandomZapraszam do przeczytania pierwszej części! Występujące postacie: - Nick Fury - Steve Rogers / Kapitan Ameryka - Tony Stark / Iron Man - Bruce Banner / Hulk - Pietro Maximoff / Quicksilver - Wanda Maximoff / Scarlet Witch - Clint Barton / Hawkeye ...