51. Co podarujesz mu/jej na święta?

1.8K 58 6
                                    

Nick: Kilkudniowy wyjazd w jego wymarzone miejsce.

Steve: Dotykowy telefon, czym zmusisz go także do pójścia naprzód z technologią. 

Tony: Nie obchodzicie świąt, dlatego nie obdarowujecie się też prezentami.

Bruce: Wspólną wycieczkę do Grecji.

Pietro: Nowe buty do biegania.

Wanda: W jakiś sposób zdobędziesz zdjęcia jej i Pietra, z których stworzysz dla niej fotoksiążkę, która będzie opisywać jej, jak i waszą wspólną historię.

Clint: Kilkanaście strzał z nowymi funkcjami i nowy kołczan.

Scott: Załatwisz mu u Hank'a nowy, nieco podrasowany strój.

Parker: Kilka plakatów z nadrukami jego ulubionych filmów.

Strange: Gramofon wraz z kilkoma starymi kawałkami na płytach winylowych.

Loki: Parę pięknie zdobionych, i co najważniejsze, ostrych noży, wykonanych z najlepszego materiału.

Bucky: Męską bransoletkę wykonaną z czarnych rzemyków ze specjalną dla was zawieszką, by przypominała mu zawsze o tobie, kiedy jesteście osobno.

Thor: Papugę, żeby miał z kim spędzać czas, gdy ty jesteś w pracy.

Eddie: Całkiem zapomnieliście o kupnie prezentów dla kogokolwiek, poza tym i tak spędzicie te święta osobno, dlatego dopiero po nich wybierzecie się w rekompensacie na wspólny skok ze spadochronu.

Natasha: Tygodniowy wyjazd w ciepłe kraję.

Sam: Złoty zegarek.

Quill: Wiesz, jak bardzo lepkie raczki ma Quill na rzeczy z twojego sklepu, dlatego tego dnia pozwolisz mu wybrać z niego jedną rzecz, którą tylko zechce.

Carol: Naszyjnik z połową serca i którego druga część będzie wisieć na twojej szyi.

Wade: Parę nowych katan i dwa podrasowane pistolety.

T'Challa: Razem z Shuri ulepszycie jego strój dodając mu również nowego, olśniewającego wyglądu.

3/4 Maratonu

Skarbnica Marvela, czyli preferencje i imagify. cz. 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz