Jag känner hör hur min ringklocka börjar ringa, jag trycker på knappen på klockan och somnar om .
Efter en halv timme börjar den igen och jag tar upp den och slänger den i väggen .
Man kan säga att jag inte är en morgon människa. Jag sover i fem minuter till sen så ska såklart min syster komma in springande till mitt rum och skrika att det kommer flytta in en familj i huset som är brevide vårt hus. och att kille i den familjen är JÄTTE snygg .
Jag känner för att kasta klockan på henne , sen kommer jag på att jag kastade i den i vägen innan . Jag går och tar på mig ett par vita shorts och ett rött linne , sätter upp mitt hår i en hästsvans och sen går jag ner .
Jag hör röster i köket men det låter som det är någon mer än mamma och pappa och min lillasyster, och dom låter som att dom har en irländsk dialekt .
Jag går i köket men tvär bromsar när jag ser vem eller snarare vilka som sitter vid mitt matbord
Han kollar på mig...
- hej Amanda
Jag vände och sprang upp till mitt rum
Aldrig att jag kommer prata med ...
--------------------------------------------
Jag kommer berätta lite om Amanda Brown som huvud rollen heter , och sen vilka som kommer vara med
Amanda Brown : en glad och nyfiken tjej som är 20 år . Hon bor i utkanten i London med sin mamma , pappa och lillasyster. Amanda är en skådespelare .
Alla vet vem familjen Brown är . Amanda's mamma äger Londons störas modell bolag . Och hennes pappa en stor filmproducent och en musikproducent .
Amanda liv har bara haft mörker i sig innan hon flyttade till London från Irland . kan ni gissa vem hennes expojkvän är . Rätt det är den stora kändisen Niall horan. Vad händer när hon träffar honom igen ?!
Karaktärer
Anna Brown : Amandas mamma
Lukas Brown :Amandas pappa
Lisa Brown : Amandas lillasyster
Andra karaktärer
Niall horan
Harry styles
Louis Tomlinson
Zayn Malik
Liam Payne
Chefen ''över one direction ''
Leo och Carl brownie 😂
/////////////////////////////////////
Det blev ett kort kapitel men det är mycket information och jag tycker att kapitel ett är alltid väldig tråkigt och jobbigt att skriva , vill komma igång så det händer något i denna ''novellen''
Hoppas att ni har en bra dag 💕 så hörs vi ❤️💕
YOU ARE READING
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...