"Baba kendine gel. Bu kadın annemin bakıcısı senin karın falan olamaz. Tamam bi hata yaptınız ama bu imkânsız bu kadınla evlenemezsin."
Sözümü bitirdiğimde babam bana tokat attı ilk defa bana el kaldırdı 18 yaşıma kadar bir kere bana vurmayan babam bana tokat attı. Ona nefretle baktım.
"Bu kadınla evlendim bu kadın senin annen bunu kabul et."
Kadına baktığımda sırıttığını gördüm.
"Peki sen bu kadına karım de ama bana sakın bi daha kızım deme."
Odama gidip sırt çantama gerekli eşyalarımı koyduktan telefonumu alıp hiç salona bakmadan kapıyı çarpıp çıktım. Nereye gideceğimi ne yapacağımı bilmiyordum.
Evet ben muhteşem bir hayatı olan Eun Joo. Annemi bir sene önce kanserden kaybettim. Benim okulum nedeniyle anneme sadece okul çıkışı bakabiliyordum. Babam annem için bi hizmetli buldu. Ne kadar iyi bi koca dimi? Ne yazıkki öyle değil babam daha annem vefat etmeden o kadınla annemi aldattı şimdi ise evlenmek istediğini söyledi. Telefonumun titrediğini hissedince arayan kişiye baktım bu abimdi. Abim benim tek dayanağım çok geçmeden telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Efendim abi bi sorun mu var"
Abim bir anda sinirle bağırdı."Sen aklını mı kaçırdın? Evi terk etmek ne demek ya babam çok sinirlenmiş. Hemen eve dön bende en kısa sürede oraya gelicem."
"Abi ben bir daha o eve adım atmam. Babam o kadınla evlenmek istiyormuş. Ben O kadına anne de demem onunla aynı evde de yaşayamam "
Abim az önceki sesinden daha bi yumuşak sesle konuştu
"Peki kalacak bi yerin var mı ?"
"Hayır "
"O zaman benim bi arkadaşım var onun evinde kal benim yolladığımı söyle"
"Peki abi seni seviyorum "
"Bende seni kardeşim konumu atarım kendine iyi bak"
Abim benim için çok çalışan biri tıpkı annem gibi .telefon titredi ve abimden mesaj geldi mesajı açıp baktım çok uzak değildim adrese en azından param cebimde kalıcak diye sevindin.
Evin önüne geldiğimde kapıyı çalıp çalmamak arasında kaldım. Tam kapıyı çalmak için uzandım ki kapı açıldı ve bi kız bana sarıldı.
"Hoş geldin Eun Joo abin haber verdi geleceğini ben Hiyorin. Ahhh seni kapıda tuttum kusura bakma gadi gel içeri girelim."
Beni eve aldı ev tek başına yaşayan bi kız için çok büyüktü. Ama güzel bir evi vardı. Koltuğa oturduk ve bana dönüp herşeyi bildiğini abimin seule dönene kadar burda kalabileceğimi söyledi. Bende teşekkür ettim. Baya geç olunca bana yatmam için bi oda hazırladı çantamdan pijamalarımı alıp giyindim. Acaba Hiyorin abimin sadece arkadaşı mı? Bunu düşünürken ve bugün olanlardan çok yorulduğum için hemen uyudum. Sabah Hiyorin'in sesi ile uyandım bu kız hep güzel olmak zorunda mı?
"Günaydın Eun Joo".
Bana gülümsedi bende ona gülümseyip günaydın dedim
"Kahvaltı hazır hadi gel"
Tamam anlamında kafa salladım ve üzerimi değiştirip aşağı indim.Hiyorin beni bekliyordu bende masaya oturdum ve ariyet olsun dedim.
"Hiyorin abim ile sadece arkadaş mısın?
Hiyorin dediğim şeye gözlerini kocaman açtı yediği yemek boğazında kalmış gibi öksürmeye başladı.
"Eee şey anlamadım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY PİSKOPAT MYG
FanfictionBu kitabı benim için değeri çok ama çok önemli olan güzel insana hediye ediyorum iyiki doğdun Swag Kebelekim 16.09.2004 16.09.2020 Eğer kitabımı okuyacaksan lütfen oy ver😚😚🤗🤗 18 yaşında hayatın gerçek yüzünü gören Eun Joo okul ihtiyacını karşıl...