ON YEDİ 🥳🎂

2.4K 162 78
                                    

           Hatırlatma

Yoongi ile arabaya bindik ve Yoongi'nin evine geldik beni ilk kaçırdığı yere ahhh geçmiş. Ben eve bakarken Yoongi elini belime attı ve beni eve doğru götürdü. İçeri girdiğimde gözlerime inanamadım.

Evin girişinden başlayarak salona kadar gül ve mumlar vardı. Iİeri girince bi ayrı şaşırdım. Bütün dostlarım buradaydı. Jimin, Tae, Namjoon, Hoseok, Jungkook, Jin,Mark ,Chan abim, hatta sevmediğim Minsoo da buradaydı. Yoongi'ye sen ciddi misin bakışı attım. Yoongi elini belime koydu ve salona soktu. Herkeze sarıldım en son Minsoo'ya gelince bir duraksadım ama o kollarını kocaman açmış bama sarılıyordu. Her ne kadar karşılık vermek istemesemde sarılmasına karşılık verdim.

"Burda neden toplandık bunu sorabilir miyim?"

Hepsi birlikte güldü. Hayır yani bu dediğimde komik bir şey de yok ki. Abim yanıma geldi ve yanaklarımı sıkarak

"Bu gün senin doğum günün unuttun mu?"

"22. Yaş günün aşkım"

Yoongi bana aşkım dedi. Aşkım kelimesi ve Yoongi ahhh kesin öldüm. Kesin buraya gelirken Yoongi kaza yaptı. Ahhh neden ben daha 22 yaşına bile giremedim.

"Hepsi senin yüzünden Yoongi arabayı  ne var yavaş kullansaydın şimdi ölmüş olmayacaktım ve doğum günümü kutlayacaktım."

"Kardeşim sen iyi misim? Yoongi kızı getirirken kafasını bir yere vurmadın dimi"

"Yoooo gayet iyi kullandım arabayı eve girerkende de bir yere çarpmadı. Ama belki rehine olarak alan adam bir şey yapmıştır "

"Ne!"

Hepsi bir ağızdan ne diye bağırınca korktum.

"Sen kafayı mıyedin yaahh. Ne demek rehin aldı seni."

"Ben anlatayım. Senin bu helpfull kardeşin bir hastayı kurtarmak için kendini rehin aldırdı. Amacı ise o hasta ike burdan çıkamazsın ama beni alırsan burdan çıkarsın demiş adama"

Chanyeol kafamı kontrol ediyordu. Bi dakika bunların hepsi gerçek mi. Offf hem az önceki durum yüzünden rezil oldum ve hastanedeki olay yüzünden Yoongi hala bana kızgın rezil.

"Şaka şaķahhhhh hahaaa"

"Hahh çok komikti gerçekten mal kız Yoongi sana bir şey yaptı sandım."

"Ben neyapıcam be ne yaparsa senin sakar kardeşin yapar"

"Sakar? Pardon Yoongi bey size karşı bir sakarlığım mı oldu"

"Evet hemde çok kez gelip kalbime çarptın birde özür diledin"

"Ahh cidden amacınız ne yaa kızı buraya doğum gününü kutlamak için çağırdık. Kendinize gelin."

Jin oppa herkezi azarlar gibi bağırdı. Herkez kendini toparladı.

"Evet az önceki saçama olayı unutalım ve bu günü güzel yapan şeyleri kutlayalım haaa ne dersiniz. Bu günün iki önemli sebebi var biri Eun Joo'nun doğum günü diğeri ise Yoongi'nin aramıza geri dönmesi"

Nam Joon hoca içten bir konuşma yaptı. İyki Yoongi'yi tanıdım iyiki Yoongi beni kaçırmış. Ben Yoongi'nin yanına gittim ve elini tuttum beyefendi hiç bana pas vermiyor. Halasinirli olmalı. Yoongi önce elime pardon elimize baktı sonra bana baktı. Yoongi biraz değildi ve kulağıma

"Bu  günün acısını ve cezasını çıkarıcam sana. Elimi tutarak benden kurtulamazsın"

Aha bittim ben bu çocuğun cezaları hiç normal değil. Bende Yoongi'nin bana yaptığı gibi onun kulağına yaklaştım

"Peki ceza almamak için neyapmam gerek."

Yoongi elini çenesine koydu ve karşıya bakmaya başladı ben de onun gibi yaptım ve karşıya bakmaya başladım.

"Hımmmm. Herkezin içinde beni öpebilirsin mesela.

Gözlerimi kocaman açtım. Şaka yapıyor olmalı dimi. Ama gayet ciddi duruyor. Off ben herkesin içinde onu öpemem ki.

"Hadi ama yaa. Seni bekleyemem ki ben. Öpmek istemiyorsan cezanı kabul et."

"Tamam ölücem. Başımın belası."

"Yanaktan değil haa"

Ahh bide dudaktan istiyor. Offf Yoongi. Pis sapık keşke psikopat olarak kalsaydın en azından böyle şey yapıyordun sadece sen ve ben oluyorduk.

'Haaa baş başa olsanız öpücen yani😏'

"İç ses sen nerden piç smile atmayı biliyon kim bilir dışarıdan nasıl gözüküyorum."

'Konuyu değiştiriyorsun ama yemezler canım'

"Tabii ki öpmezdim iç ses"

'O zaman şimdi öp hadi baay'

Ahh şu iç ses. Geldiğine bin pişman ettirdi. Yoongi  bana bakıyordu. Yoongi'ye doğru yaklaştım oda masadan destek alarak popişini masaya sabitledi(popiş😂😂😂😂)dudakarini dudaklarını büzmüş benim ona doğru yaklaşmamı izliyordu.

Tam Yoongi'nin dibinde durdum ve ona 32 diş sırıttım. Yoongi de bana öyle sırıttı.

Masanın üzerindeki pasta çok hoşuma gitti elime aldım ve Yoongi'ye doğru uzattım.

"Ben pastanın değil senin tadına bakmak istiyorum."

"Aaaa. Olmaz ki"
Dedim ve pastayı........

Hihihihii acaba pastayı ne yapacak.  😂😂😂

Eee kitabımı beğenerek okuyorsunuz dimi kuşlarım 🥰🥰🥰🥰
Umarım beğenirsiniz

BAY PİSKOPAT MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin