Hatırlama
Ormana doğru koştum biri arkamdan bağırana kader kurtulduğuma emindim. Bi silah sesi geldi.
"Eun Joo dur yoksa abin ölür."
Sölediği kelime ile olduğum yere çivilenip kaldım resmen. Yoongi yanıma gelip beni çekiştire çekiştire eve getirdi. Kolumu o kadar sıkmış ki bileğimde kırmızı parmak izleri vardı. Bileğimi ovalarken Yoongi bir anda bağırmaya başladı.
"Sana demedim mi? Kaçmaya kalkma diye. Neden sözümü dileyip uslu bir kız olmuyorsun? Sana şimdi ne ceza versem. Hımmm"
"Yo-yooni lütfen bana zarar veme ne istersen yaparım. Lütfen bana dokunma"
Yoongi elini kaldırdı bana vuracak sandım ama saçımda bi el hissettim Yoongi saçlarımı okşuyordu bu yaptığı harekete hem şaşırdım hemde annemin saçımı okşadı aklıma geldi. istemsizce gözlerim doldu ve bir damala göz yaşı yanağımdam süzüldü.
"Neden ağlıyorsun sevgilim. Bir yerini mi incittim? Bak ben özür dilerim. "
Yoongi'nin ne yaptığını anlayamıyordum. Ama Yoongi'den abimi rahat bırakmasını ona zarar vermemesini istedim.
"Yoongi abim eğer elindeyse onu serbest bırak lütfen. Ve onu görmeme izin ver."
"Tamam. Abini bırakıcam bu gün aslında abini bulmak için evden çıktım. Ama abini yakalamadım. Eğer görmek istiyorsan benim emrinden çıkmayacaksın. Ne dersem yapacaksın"
"Tamam. Yeterki abimi bırak. "
"O zaman abini arayayım. Bu gece benle uyuyacaksın itiraz istemiyorum ne istersem yapıcağını söyledin güzelim. "
Ağzımı açmaya bile fırsat vermeden sıktığı bileğimi yine tuttu ama bu kez narin bir şekilde tuttu sanki bileğimi biraz daha sıkarsa kırılacakmış gibi hissettim. Buda istemsizce gülümsememi sağladı. Yoongi beni bi odaya getirdi oda siyah renkle dekore edilmişti. Bu oda pek hoşuma gitmedi baktıkça insanın ruhunu daralıyor, içim karardı resmen Yoongi'nin neden böyle olduğu belli.
"Sen geç üzerine rahat bir şeyler giyin bende abine ulaşmaya çalışayım."
Tamam anlamında kafamı salladım. Yoongi odadan çıktı bende üzerimi değiştirmek için bir şeyler aradım ama bulamadım sadece Yoongi'nin eşyaları vardı onların içinden bi siyah t-short ve gri bir eşofman aldım ve giydim biraz uzun geldiler ama eşofmanın parçalarını katladım ve boyuma uygun hale getirdim. Ve Yoongi'nin gelmesini bekledim.
Yoongi'den
Eun Joo kaçmaya kalkmıştı. Ben O abisi için üzülürken abisini görsün diye abisini dünyanın öbür ucundan getirtmeye kalkayayım . O beni terk edip kaçsın buna çok sinirlenmiştim öfke kontrolüm yoktu çünkü ben bir sinir hastasıyım. Onu yakaladım ve eve getirdim onu abisi ile tehtit ettim. Ama pişman oldum. Ahh neden bu kıza hayır diyemiyorum
'Çünkü onu seviyorsun Yoongi'
"Evet seviyorum iç ses hemde çok seviyorum. Nasıl bu kadar çabuk etkilendim bu kızdan "
'Yoongi işini unutma kızın abisini arayacaktın'
İç ses haklıydı hemen Eun Joo'nun telefonu alıp abisinin numarasını aradım bi kadın açtı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY PİSKOPAT MYG
FanfictionBu kitabı benim için değeri çok ama çok önemli olan güzel insana hediye ediyorum iyiki doğdun Swag Kebelekim 16.09.2004 16.09.2020 Eğer kitabımı okuyacaksan lütfen oy ver😚😚🤗🤗 18 yaşında hayatın gerçek yüzünü gören Eun Joo okul ihtiyacını karşıl...